BARF

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 11:59

Natural paws heb ik ook bekeken maar die bezorgen hier niet. En vanuit oost Groningen gaan halen is ook niet handig ;)
De diersoorten is geen probleem, behalve kabeljauw kennen ze alles wat er in de pakketten gaat en vooral het biologisch/eerlijk vlees spreekt mij aan. Ze krijgen nu ook voornamelijk darf en wild kvv.
Wil het daarmee ook blijven afwisselen, vooral handig als ik zelf niet voer maar de oppas, dan is kvv soms al een uitdaging.

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 08:05

Meneer eet sinds enige tijd geen zalmkoppen meer. Heb haring gehaald, sardientjes.... Maar ook daar haalt hij zijn neus voor op.
3 dagen achter elkaar aangeboden. Dan zou je toch denken dat deze vreetzak honger heeft. Maar nee hoor, hij laat het gewoon staan.

Nu zalmolie voor hem gehaald, maar hoeveel geef ik daar eigenlijk van?
Hij kreeg normaal 1 keer in de week 1 kop variërend van 600 tot 900 gram. Hij weegt 54 kilo.

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 09:21

Dat hangt er helemaal vanaf welke zalmolie je gehaald hebt. De kwaliteit verschilt nogal.

Ik heb op aanraden van de DA nu hooggedoseerde omega 3 capsules bij de HEMA gehaald, daar zou jouw hond er wel 3 van mogen hebben. Idem met het pompje van Viacutan (3x drukken), maar dat is in hoeveelheid dus weer minder dan de capsules van de HEMA. Maar heb je de zalmolie van Biofood dan zou hij wel 10 'pompjes' mogen.