Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

was zo leuk met hem nog een examen te doen. Hij was zo happy en straalde alleen maar. De keurmeester zei nog "hij heeft wel heel veel plezier"
 was zo leuk met hem nog een examen te doen. Hij was zo happy en straalde alleen maar. De keurmeester zei nog "hij heeft wel heel veel plezier"  

Ik organiseer binnenkort een clinic mentale wedstrijdbegeleiding in de hondensport en wil daarom mijn nieuwe blog met jullie delen: http://www.equi-assist.nl/welkom/blog/e ... ing-deel-1 Ken jij iemand die baat zou kunnen hebben bij mentale wedstrijdbegeleiding? Zegt het voort! Dank u!
 Ik organiseer binnenkort een clinic mentale wedstrijdbegeleiding in de hondensport en wil daarom mijn nieuwe blog met jullie delen: http://www.equi-assist.nl/welkom/blog/e ... ing-deel-1 Ken jij iemand die baat zou kunnen hebben bij mentale wedstrijdbegeleiding? Zegt het voort! Dank u!   

Ze zijn best enthousiast over de hele groep (groep, groep, het waren er de 1e keer 4, de keer daarna 3 haha) 7 maart examen!
 Ze zijn best enthousiast over de hele groep (groep, groep, het waren er de 1e keer 4, de keer daarna 3 haha) 7 maart examen!                                                         

Hij moet eerst examen gehaald hebben, voordat wij op de club examen hebben. Pakwerker wil ook meedoen met hond namelijk
 Hij moet eerst examen gehaald hebben, voordat wij op de club examen hebben. Pakwerker wil ook meedoen met hond namelijk  

Fijn he, telefoons? Ik reageer altijd maar op laptop, dan ben ik niet de hele tijd bezig met stomme woorden corrigeren. Hij gaat wel mee, maar doe niks met hem daar behalve wandelen. Niet geschikt nog.
 Fijn he, telefoons? Ik reageer altijd maar op laptop, dan ben ik niet de hele tijd bezig met stomme woorden corrigeren. Hij gaat wel mee, maar doe niks met hem daar behalve wandelen. Niet geschikt nog.                                                         MyWishMax schreef:Fijn he, telefoons? Ik reageer altijd maar op laptop, dan ben ik niet de hele tijd bezig met stomme woorden corrigeren. Hij gaat wel mee, maar doe niks met hem daar behalve wandelen. Niet geschikt nog.