Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Leonoor schreef:Beans schreef:HAI LEONOOR
BEANS IS TERUG! Margriet en ik hebben haar gevangen in Duitsland, Lage! Eindelijk! Morgen meer, ben helemaal hoteldebotel. Ze ziet er goed uit, is dik geworden! En sterk!
DIKKE KUS AAN ALLEMAAL,
aan jou helemaal Heidi, Suzanne, Helen, Bob, teveel om op te noemen
yvette_alert schreef:ik heb nog niet heel veel meer info. Ik heb Niek de eigenaresse even kort gesproken gisterenavond laat voor ze naar de dierenarts ging.
Er was een melding gekomen nog geen 10 km van het laatste gebied waar wij spoor hadden dat er een golden elke keer kattenvoer kwam eten. Ze zijn gaan kijken en hadden al alerlei vangplannen bedacht. Echter toen de boerin hun wees waar de betreffende golden de dag er voor lag.. lag ze er gewoon in een 1,5 meter diepe greppel in diepe rust!!!
Niek en haar beste vriendin trokken zich even terug maakte een 'aanvalsplan' en besloten beans in te sluiten, beans was zo diep in slaap dat Niek haar goed kon benaderen maar om het laatste moment schrok ze wakker en vluchtte. Gelukkig recht naar Margriet toe die er zonder aarzelen boven op dook. Beans heeft daarbij logisch ook gebeten maar Margriet liet niet los en Niek hiel haar mee. Niek heeft haar aangelijnd en kort vast gehouden. Beans was alleen maar bezig te ontsnappen. Margriet ging de auto halen en Niek hervond haar rust en reageerde zoals ze in het verleden ook deed. Lijn lang en Beans vragen om bij haar te komen. En ... dat deed Beans! Beans herkende ook de auto in sprong er zo in. Beans is enorm gespierd geworden en Niek zij dan ook. Zo goed heeft ze er nog nooit uit gezien. (Cobie en ik hebben ook al eerder gezegd.Beans heeft de tijd van haar leven na jaren lang in een donker hok gezeten te hebben. Ik denk dat Beans het zelf ook mooi gevonden heeft anders hadden ze haar niet kunnen pakken. Dan was ze veel alerter geweest en had harder gevochten om weg te komen) Fijn dat Beans Niek en haar auto weer herkende dat geeft vertrouwen voor de toekomst.
Kortom Beans heeft 3 1/2 mnd in weer en wind overleefd, is er likchamelijk zo te horen sterker als ooit uitgekomen. Nu is het uitrusten (hopen dat ze niet zwanger is) en heel hard gaan werken aan Beans haar angsten uit het verleden.
Eindelijk na zovele kilometers van met name Niek, zoveel mensen die zeiden ze kan dit nooit overleven, zoveel oproepen in de kranten, zoveel valse hoop maar elke keer was het een ander.. maar ook zoveel mensen die meeleefden met Niek en meehielpen nu dan toch!
Bijzonder is dat Niek woensdag nog een berichtje naar Cobie deed. Ik ben er van overtuigd dat ze nog leeft. En ze kreeg dit keer heel snel het bewijs en kon haar geliefde Beans weer in de armen sluiten.
Een bijzonder vehaal vol moed en doorzettingsvermogen van met name Niek en Beans!!