Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Art_Ificious schreef:Ohja.
De trui is iets aan de krappe kant, maar toch een foto zoals gevraagd
[ [url=m/3n2CgD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EPTo31.jpg]Afbeelding[/url] ]
EmptyWords schreef:Het allerergste, je was mijneerste gok, daarom staat je naam ook op de woordzoeker
Het pakket is fantastisch. Al hebben we de bal even weggelegd, die piep werd niet op prijs gesteld door de klanten aan de telefoon
Art_Ificious schreef:Hahaha ja ik las de tekst en had eerst niet direct door wie je was.
Maar toen zag ik enkele woorden schuin gedrukt en onderstreept. Ook America, jij bent in Las Vegas geweest en de doos moest open blijven tot je terug was...dus toen viel het kwartje.
Maar welke van de 2 hondjes zou zomaar uit een stripboek komen? , die begreep ik niet haha.
Waarschijnlijk zit de vacht van racky nu ook wel ertussen. In de zomer scheer ik hem op 5mm, in de winter laat ik de vacht groeien.
daffodil schreef:haha de link van het vosspeeltje met zijn kleur legde ik idd al.Art_Ificious schreef:Hahaha ja ik las de tekst en had eerst niet direct door wie je was.
Maar toen zag ik enkele woorden schuin gedrukt en onderstreept. Ook America, jij bent in Las Vegas geweest en de doos moest open blijven tot je terug was...dus toen viel het kwartje.
Maar welke van de 2 hondjes zou zomaar uit een stripboek komen? , die begreep ik niet haha.
Waarschijnlijk zit de vacht van racky nu ook wel ertussen. In de zomer scheer ik hem op 5mm, in de winter laat ik de vacht groeien.
Ja ik had idd wat woorden dik/schuin gedaan om je op weg te helpen. Lowie stamt af van de vos vinden wij en vanaf dag 1 zegt iedereen dat het een striphondje is....
[ [url=m/Z95xks.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aMaevE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/B7D3vz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ga nog een keer zo'n tekening laten maken van m, zo'n digitale, denk dat ie dan helemaal prachtig wordt.
[ [url=m/Dt5MCB.jpg]Afbeelding[/url] ]