Nog wel heel bang, maar de koppeling ging superLiefde op het eerste gezicht
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nog wel heel bang, maar de koppeling ging super
maralyn schreef:Nou de mijne zit nog prima buiten
Elke nacht ontdooi ik de fles, geef ik overdag. En hang ik een nieuwe ontdooide fles er aan. In de ochtend krijgt meneer op dit moment 2 a 3 cm aan gewone wortel, geen dikke dus. Kwart appel 1 blaadje sla 1 blaadje witlof en 45 gram brokjes.
Elke avond haal ik het bevroren flesje weg. Krijgt hij nog 3 blaadjes witlof, kwart appel en 2 a 3 cm aan wortel en weer 45 gram aan bix.
Binnenkort ga ik appel ruilen voor komkommer, omdat daar minder suikers in zitten maar meer vocht.
Al het fruit word gedoopt met een beetje water.
Dit is allemaal wel opgebouwd hoor

Laptopmuis schreef:Ik verblijf me verbazen over het hele topic over die vlaamse reuzen... gaan ze naar een dierenwinkel om de geslachten van de dieren te laten bepalen... Wordt er dood moe van, had me eigenlijk voorgenomen om er niet meer te reageren...
takkie_muis schreef:Laptopmuis schreef:Ik verblijf me verbazen over het hele topic over die vlaamse reuzen... gaan ze naar een dierenwinkel om de geslachten van de dieren te laten bepalen... Wordt er dood moe van, had me eigenlijk voorgenomen om er niet meer te reageren...
Tsja.... Ik neem me aan er niet meer te kijken , maar toch doe ik het
Nagano schreef:nou door weer en wind gegaan om mijn nieuwe nijntje te halen
maar we hebben haar een mooi muis grijze vlaamze reus
en ze heet lara (foto.s volgen nog)
moest eerst even een schade regelen
ze haden tegen mijn gevel aan gezeten en ook tegen mijn fiets die is dus kapot.k....
maar meneer heeft wel alles vergoed gelukkig
Tiffany schreef:Nagano schreef:nou door weer en wind gegaan om mijn nieuwe nijntje te halen
maar we hebben haar een mooi muis grijze vlaamze reus
en ze heet lara (foto.s volgen nog)
moest eerst even een schade regelen
ze haden tegen mijn gevel aan gezeten en ook tegen mijn fiets die is dus kapot.k....
maar meneer heeft wel alles vergoed gelukkig
Jij hebt dat vlaampje toch opgehaald bij die bokker van het oeps nestje?
Ben benieuwd naar de foto's!
WinSel schreef:Het was dan handiger geweest om het oudere nest nog minimaal 2 week met zn allen te laten en met 8 week pas te herplaatsen.... maja