Wat fijn dat beans eindelijk gevangen is ik had zelf de hoop al opgegeven
Wat moeten jullie als eigenaren op het moment gelukkig zijn! Heel veel goeds in de komende heel veel jaar
kainda
Geplaatst: 15-04-11 07:02
Gefeliciteerd
Wat een heerlijk bericht zeg.
Hopen dat Niek en Beans een goede nacht hebben gehad en Margriet: " Toppie meid dat je het hebt aangedurft, heel veel sterkte!"
Siggy
Geplaatst: 15-04-11 07:10
Ben al die tijd een stille meelezer geweest, maar moet nu toch echt even reageren !!!
Wat een geweldig nieuws, eindelijk baasje en hond weer bij elkaar. Nu kan eindelijk rust in het leven van Beans gebracht worden. Gefeliciteerd !!! Ben benieuwd naar de update en evt. foto's
_Liez
Geplaatst: 15-04-11 07:13
Hier een stille meelezer.
Wat super zeg .Ben benieuwd naar het hele verhaal.
IK dacht ga even kijken of er nog nieuws is over beans, maar dit is het beste nieuws ooit. Nooit verwacht dat het ooit nog zou gaan gebeuren, maar wat ben ik blij voor jullie. Geniet van Beans.
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeweeeeeeeh, ik ben zo blij! Gefeliciteerd niek! Wat is beans toch sterk en geweldig! Een hele mooie tijd samen! Super dog! Liefs
Eindelijk gevonden, ongelooflijk wat een helden zijn jullie. Het moet een totale uitputtingsslag voor jullie geweest zijn om al die maanden in onzekerheid te leven. En Beans wat een heerlijke hond!!!!!!!
GEWELDIG ik ben zo blij voor jullie. Geniet er van!
En alle complimenten voor Margriet, het is best dapper om op een hond te springen ook al is het een bekende hond. Echt geweldig gedaan allemaal.