Secret Santa 2022 - The dog edition

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

8nnemiek

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 13:24

De ster is zelfgemaakt :D
Zelf getekend en toen met de 3D printer geprint.
Ik heb over een tijdje weer wat meer vrije tijd, dan zou ik er nog eentje kunnen maken met andere honden/dieren.

Suusw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 13:27

Oh wow!! Wat knap gedaan _/-\o_ Mocht je er tzt eentje in opdracht willen maken hou ik me zeker aanbevolen :j

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 13:30

Ja heel prachtig! Ik zou graag zoiets van Roos hebben. _O_ Ik hou het in gedachten!

Ninette

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 13:42

Helemaal goed marije **\O/**
Ja was wel wat doorzichtig he met zo'n berenthema :+
Superleuk om je fotoverslag te lezen, hoop dat ze er nog lang blij mee zullen zijn *D

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 14:02

jullie gaan snel XD

Racky zijn pakket is zojuist aangekomen *\o/*

Ik moet nog even zoeken op de hints. Zo meteen maak ik een fotoverslag.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 14:23

Afbeelding
Afbeelding

Hier nog steeds erg blij met de cadeautjes!

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 14:41

Onze secret Santa heeft een mooi samengesteld pakket gemaakt.
Geheel onverwacht klonk de bel 2x, alsof ik een voorgevoel had zei ik tegen mama, ik doe wel even open.
En daar stond aan de deur een prachtig rood cadeautje.

Racky was al door het dolle heen
Afbeelding

Helemaal bovenop de doos lag een cadeautje apart. Dit open gedaan, leuke Amerikaanse kerstsokken.
Afbeelding

Toen ik de doos open deed lag er een enveloppe met Racky zijn naam op. Daarin zat een brief, leuk versierd met de hints in verscholen.
Afbeelding

Het 2e cadeautje bleek een knuffel otter(?) te zijn, ik kreeg weinig tijd want racky graaide het uit mijn hand en liep er direct mee weg :')
Afbeelding

Racky' s aandacht was zo bij de otter dat ik de volgende cadeautjes zonder hem moest openen.
Veel lekkere snoepjes kwamen tevoorschijn.

Maar wat wél zijn aandacht trok, en ook hint 2 blijkt te zijn was dit cadeau, dit is een schot in de roos want hij speelt zeer graag met dit soort knuffels.
Afbeelding
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 4551494281

Voor mij zat er ook wat leuks tussen.
Een ornament van een poedel, echt GE-WEL-DIG leuk. En klei om pootafdruk ornament te maken. <3
Afbeelding
Afbeelding

Deze snoepjes heeft Racky ook ontzettend graag. Bedankt Secret Santa <3
Afbeelding

De hele buit:

Afbeelding

Afbeelding

Na meermaals de tekst gelezen te hebben en zoeken achter 2 kleine hondjes die hun huis delen met kattengespuis denk ik te weten wie onze secret Santa is.

Daffodil, ben jij onze Secret Santa?
Laatst bijgewerkt door Art_Ificious op 17-12-22 14:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 14:45

Ohja.
De trui is iets aan de krappe kant, maar toch een foto zoals gevraagd
Afbeelding
Afbeelding

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 18:23

Wij hebben vandaag ook ons pakket mogen ontvangen en: WAUW, wat een geweldig pakket! Het is echt een schot in de roos voor Melle en hij is al druk aan het spelen. Ik ben er echt zo onwijs blij mee, dus ontzettend bedankt lieve SS.

Melle was helemaal trots op “zijn” doos.
Afbeelding

Vervolgens even snuffelen wat er allemaal in zit. Er kwam wat versterking vanuit de honden van m’n ouders.
Afbeelding

Al snel werden de lekkere botjes die erin zaten gevonden en toen was Melle even afgeleid.
Afbeelding

Om vervolgens toch weer even te kijken bij al z’n cadeautjes, want wat zijn het er veel!
Afbeelding

Uiteindelijk aan mij de eer om alles uit te pakken, en wat is hij verwend!! Zoveel leuke speeltjes, heerlijke snacks. Echt álles is een schot in de roos. (Helaas is de foto gedraaid…)
Afbeelding

Melle is gelijk aan het spelen gegaan en de champagnefles valt goed in de smaak bij Suus, de Labradoodle van m’n ouders.
Afbeelding

Naast dat het pakket al zo ontzettend leuk was, zat er ook een geweldige hint in. Wat heb je er veel tijd aan besteed, SS.
Afbeelding

Uiteindelijk de hokjes open gekrast en tot de volgende oplossing gekomen:
Afbeelding

Na even puzzelen en wat dingen opzoeken heb ik het idee dat de hints slaan op Vesper wat zou betekenen dat Flux mijn SS is. Vesper is een driekleurige hond, wordt wel eens Pepsi genoemd door haar baasjes, is op dit moment een puber, houdt ervan om aan dingen te trekken en haar baasje omschrijft “vocaal” als een typische eigenschap voor haar. Ik kon alleen de hints “James Bond” en “eigenzinnig” nog niet plaatsen, al is Vesper volgens mij wel een dame die weet wat ze wil als ik haar zo op Bokt gevolgd heb.

In ieder geval echt ontzettend bedankt voor dit prachtige pakket! Melle en ik zijn er zo ontzettend blij mee. <3 Ik werd er gewoon een beetje stil van dat iemand zoveel leuke, mooie en lekkere dingen voor mijn lieve Melle verzameld heeft. Ik zie aan alles dat er veel tijd en aandacht aan besteed is en dat waardeer ik echt enorm.

[Edit] Er zat ook nog een super leuk speeltje van Kong in, maar die had meneer stiekem al in z’n mand verstopt. Die staat dus niet op de foto. :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 18:30

Wat een super leuke dingen zitten er weer in zeg! <3 Heerlijk!

Ik heb vandaag een oppashondje dat is best gezellig weer!

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 19:03

Wat een prachtig pakket weer, wat worden alle hondjes verwend <3

Marlinde
Fijn dat je zo even van wat viervoeter gezelschap kunt genieten nu <3

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 19:08

Wat een gave pakketten zijn er gemaakt zeg, heel leuk! :D

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 19:15

Wauw, wat een leuke pakketten! <3

Ik ben nog niet aan uitpakken toegekomen helaas.. Hele ochtend en deel middag moeten spugen.. :( Hopelijk straks nog als de meiden slapen en anders wordt het toch morgen.

@Marlinde: ahhh lekker knuffelen! <3

Suusw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 19:21

Hierbij het verslag van Kanjerroos

---------------------------------------

Ons pakket is binnen! Wat een super leuk pakket Santa!

Afbeelding
ons pakket is binnen! Dat ruikt meteen heel erg lekker!

netjes wachten tot de cadeautjes worden opengemaakt..
Afbeelding

het eerste pakketje, een lickimat met lekkers om hem te vullen, die gaan we zeker snel uitproberen! heel erg leuk!
Afbeelding

Marlo heeft het scheuren ontdekt (nu hopen dat ie van de cadeautjes onder de kerstboom afblijft hahaha). Hier kwam een super leuke bal uit waar we snacks in kunnen doen.

Afbeelding

Afbeelding

een snuffelmat, heel erg leuk! Marlo gooide hem in een onbewaakt moment door de kamer maar gelukkig kunnen redden en na wat uitleg heeft ie de functie ontdekt en vindt het heel erg leuk!

Afbeelding

een super leuk gepersonaliseerd blik met allemaal lekkere snoepjes erin!!

Afbeelding

Afbeelding

Marlo met de hele buit. Waaronder nog een leuke mok met thee en chocolaatjes voor mij, dankje Santa!

Afbeelding

de hints, waar heel veel tijd aan besteed is en die er super uit ziet! Maar uhm, ik ben er nog niet uit wie mijn santa is hoor :)

Afbeelding

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 19:26

Lugea schreef:
Wij hebben vandaag ook ons pakket mogen ontvangen en: WAUW, wat een geweldig pakket! Het is echt een schot in de roos voor Melle en hij is al druk aan het spelen. Ik ben er echt zo onwijs blij mee, dus ontzettend bedankt lieve SS.

Melle was helemaal trots op “zijn” doos.
[ [url=m/ARNuy8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vervolgens even snuffelen wat er allemaal in zit. Er kwam wat versterking vanuit de honden van m’n ouders.
[ [url=m/SMNtrM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Al snel werden de lekkere botjes die erin zaten gevonden en toen was Melle even afgeleid.
[ [url=m/UmGE2d.jpg]Afbeelding[/url] ]

Om vervolgens toch weer even te kijken bij al z’n cadeautjes, want wat zijn het er veel!
[ [url=m/wb2uTb.jpg]Afbeelding[/url] ]

Uiteindelijk aan mij de eer om alles uit te pakken, en wat is hij verwend!! Zoveel leuke speeltjes, heerlijke snacks. Echt álles is een schot in de roos. (Helaas is de foto gedraaid…)
[ [url=m/Xvzoe2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Melle is gelijk aan het spelen gegaan en de champagnefles valt goed in de smaak bij Suus, de Labradoodle van m’n ouders.
[ [url=m/i4cUsh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Naast dat het pakket al zo ontzettend leuk was, zat er ook een geweldige hint in. Wat heb je er veel tijd aan besteed, SS.
[ [url=m/fiDIUp.jpg]Afbeelding[/url] ]

Uiteindelijk de hokjes open gekrast en tot de volgende oplossing gekomen:
[ [url=m/y2Hy5B.jpg]Afbeelding[/url] ]

Na even puzzelen en wat dingen opzoeken heb ik het idee dat de hints slaan op Vesper wat zou betekenen dat Flux mijn SS is. Vesper is een driekleurige hond, wordt wel eens Pepsi genoemd door haar baasjes, is op dit moment een puber, houdt ervan om aan dingen te trekken en haar baasje omschrijft “vocaal” als een typische eigenschap voor haar. Ik kon alleen de hints “James Bond” en “eigenzinnig” nog niet plaatsen, al is Vesper volgens mij wel een dame die weet wat ze wil als ik haar zo op Bokt gevolgd heb.

In ieder geval echt ontzettend bedankt voor dit prachtige pakket! Melle en ik zijn er zo ontzettend blij mee. <3 Ik werd er gewoon een beetje stil van dat iemand zoveel leuke, mooie en lekkere dingen voor mijn lieve Melle verzameld heeft. Ik zie aan alles dat er veel tijd en aandacht aan besteed is en dat waardeer ik echt enorm.

[Edit] Er zat ook nog een super leuk speeltje van Kong in, maar die had meneer stiekem al in z’n mand verstopt. Die staat dus niet op de foto. :+

Jaaaa!!!! *\o/* *\o/* *\o/* Zo onwijs blij dat Melle het allemaal fantastisch vindt!! Ik vond het super leuk om een pakket te maken voor hem. Vesper vond het stom dat al die pakketjes niet voor haar waren -O-

Eigenzinnig is Vesper zeker weten en haar naam komt voor in een James Bond film waarbij een Bond Girl zo heet :+ Daar is ze trouwens niet naar vernoemd maar moet ik altijd aanhoren als ik mensen vertel hoe ze heet hahaha :')

Veel plezier ervan!!

Enneeeh, hier is het pakket ook gekomen!! Ik ben echt net thuis dus ik ga snel eens kijken :):)

kanjerroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 19:40

Suusw schreef:
Hierbij het verslag van Kanjerroos

---------------------------------------

Ons pakket is binnen! Wat een super leuk pakket Santa!

[ [url=m/YshOI2.jpg]Afbeelding[/url] ]
ons pakket is binnen! Dat ruikt meteen heel erg lekker!

netjes wachten tot de cadeautjes worden opengemaakt..
[ [url=m/l4I6Q8.jpg]Afbeelding[/url] ]

het eerste pakketje, een lickimat met lekkers om hem te vullen, die gaan we zeker snel uitproberen! heel erg leuk!
[ [url=m/Hcf2Ma.jpg]Afbeelding[/url] ]

Marlo heeft het scheuren ontdekt (nu hopen dat ie van de cadeautjes onder de kerstboom afblijft hahaha). Hier kwam een super leuke bal uit waar we snacks in kunnen doen.

[ [url=m/mtkQZF.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ZLQQ2c.jpg]Afbeelding[/url] ]

een snuffelmat, heel erg leuk! Marlo gooide hem in een onbewaakt moment door de kamer maar gelukkig kunnen redden en na wat uitleg heeft ie de functie ontdekt en vindt het heel erg leuk!

[ [url=m/Ps5r0H.jpg]Afbeelding[/url] ]

een super leuk gepersonaliseerd blik met allemaal lekkere snoepjes erin!!

[ [url=m/Igq95z.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/upi78M.jpg]Afbeelding[/url] ]

Marlo met de hele buit. Waaronder nog een leuke mok met thee en chocolaatjes voor mij, dankje Santa!

[ [url=m/HOgTb5.jpg]Afbeelding[/url] ]

de hints, waar heel veel tijd aan besteed is en die er super uit ziet! Maar uhm, ik ben er nog niet uit wie mijn santa is hoor :)

[ [url=m/sNoh9F.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dankjewel heel fijn!

@Cerosa ben jij mijn SS?

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 19:43

Flux schreef:
Lugea schreef:
*knip*

Jaaaa!!!! *\o/* *\o/* *\o/* Zo onwijs blij dat Melle het allemaal fantastisch vindt!! Ik vond het super leuk om een pakket te maken voor hem. Vesper vond het stom dat al die pakketjes niet voor haar waren -O-

Eigenzinnig is Vesper zeker weten en haar naam komt voor in een James Bond film waarbij een Bond Girl zo heet :+ Daar is ze trouwens niet naar vernoemd maar moet ik altijd aanhoren als ik mensen vertel hoe ze heet hahaha :')

Veel plezier ervan!!

Enneeeh, hier is het pakket ook gekomen!! Ik ben echt net thuis dus ik ga snel eens kijken :):)

Hij vindt het echt geweldig! Echt een prachtig pakket heb je gemaakt. Veel plezier met het openmaken van je eigen pakket! :D

Cerosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 20:02

Kanjerroos, jaa, bingo! Dat ben ik. Blij dat de cadeautjes zo goed in de smaak vallen! De snacks die er in zitten, zijn ook mona's favoriet.
Hopelijk blijven de pakjes onder de kerstboom ingepakt, zo te zien is Marlo er fanatiek mee! :D

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 20:04

Genieten Lugea <3 En dank! Vesper heeft ook echt zo'n leuk pakket gekregen!!

Deze is van mij???
Afbeelding

Het pakket was echt super goed verzegeld dus het duurde even voordat ik hem los had. Vesper bleeft ongeduldig rondlopen maar eindelijk, met hulp van mijn vriend was daar het moment!

Afbeelding
Direct een briefje bovenop waarin werd aangegeven dat 3 van de cadeaus ook direct de hints zijn. Oeeeh. Cryptisch...

Dus moet er uitgepakt worden!!
Afbeelding

Afbeelding

Eerste cadeautjes waren direct een hit! Heel veel lekkers en een Zippypaws speeltje *\o/*

Afbeelding
Vesper vond het echt supervreemd en had echt even hulp nodig van baasje.

Afbeelding
Een snuffelmat!!!

Afbeelding

En de hele buit!! :oo Ze is zooo onwijs verwend en alles past haar echt precies!! Dank secret Santa!!! Ik weet nog niet wie je bent, ik vermoed dat het schaap er wat mee te maken heeft sowieso. Misschien zijn er nog schapendrijvers over of iets met een boerderij?? We gaan er hier thuis even over nadenken. Maar echt super super bedankt!!!!!

Ves is nu lekker op een runderkophuid aan het knagen. Helemaal content <3

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 20:07

Nou, dat was het wachten wel waard zie ik :wow:. Wat een goed gevuld pakket zeg, jeetje! Goed verwend *\o/*

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 20:44

Nou curse! Echt wel!! <3

We zijn aan het puzzelen geslagen en gekeken naar overeenkomsten tussen de cadeautjes en alle secret Santas. Heel opvallend was de beginzin van de brief "Miauw! Oh echt, sorry, woef!" en ik denk dat dit slaat op Lilly van Moestuin, die gezellig over de daken loopt! En de zippypaws is een seedbag ==> Moestuin!! :):) En lilly woont op een boerderij met onder andere schapen. En het derde cadeau weet ik even niet. Anyway.

Lieve Moestuin, ben jij Vesper haar Secret Santa?? <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 20:48

Ja *\o/* Het schaapje, de seedbag en de konijnenoren :D Ik kweek namelijk ook konijnen :D

Als je van de eerste alinea alle hoofdletters neemt dan krijg je ook Moestuin. Ik ben blij dat alles zo goed past bij jullie *\o/*

kanjerroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 20:51

Cerosa schreef:
Kanjerroos, jaa, bingo! Dat ben ik. Blij dat de cadeautjes zo goed in de smaak vallen! De snacks die er in zitten, zijn ook mona's favoriet.
Hopelijk blijven de pakjes onder de kerstboom ingepakt, zo te zien is Marlo er fanatiek mee! :D

Oooh gelukkig! Ik heb er echt de hele dag over na gedacht en m’n ouders en vriend hebben moeten helpen maar het is gelukt! Wat creatief ook zeg die kaartjes
Nogmaals enorm bedankt!

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 20:56

Moestuin schreef:
Ja *\o/* Het schaapje, de seedbag en de konijnenoren :D Ik kweek namelijk ook konijnen :D

Als je van de eerste alinea alle hoofdletters neemt dan krijg je ook Moestuin. Ik ben blij dat alles zo goed past bij jullie *\o/*

Omgg!! Geweldig bedachte hints en je pakket echt wauwie wauw!! Je hebt zoveel op je bordje gehad afgelopen weken dus ik waardeer je inzet voor Ves haar pakket echt extra erg! Super super super <3

En oh, je had geloof ik een keer genoemd dat je een cadeau aan Lilly had gegeven want die vond ze zo leuk (terecht ook!), wat vond ze zo mooi? Nu ben ik nieuwsgierig haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 21:03

Lilly heeft net dezelfde snuffelmat gekregen en de Zippy Paws Koffie mok met donuts :D

En dat is super graag gedaan *\o/*