Zelf getekend en toen met de 3D printer geprint.
Ik heb over een tijdje weer wat meer vrije tijd, dan zou ik er nog eentje kunnen maken met andere honden/dieren.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lugea schreef:Wij hebben vandaag ook ons pakket mogen ontvangen en: WAUW, wat een geweldig pakket! Het is echt een schot in de roos voor Melle en hij is al druk aan het spelen. Ik ben er echt zo onwijs blij mee, dus ontzettend bedankt lieve SS.
Melle was helemaal trots op “zijn” doos.
[ [url=m/ARNuy8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vervolgens even snuffelen wat er allemaal in zit. Er kwam wat versterking vanuit de honden van m’n ouders.
[ [url=m/SMNtrM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Al snel werden de lekkere botjes die erin zaten gevonden en toen was Melle even afgeleid.
[ [url=m/UmGE2d.jpg]Afbeelding[/url] ]
Om vervolgens toch weer even te kijken bij al z’n cadeautjes, want wat zijn het er veel!
[ [url=m/wb2uTb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Uiteindelijk aan mij de eer om alles uit te pakken, en wat is hij verwend!! Zoveel leuke speeltjes, heerlijke snacks. Echt álles is een schot in de roos. (Helaas is de foto gedraaid…)
[ [url=m/Xvzoe2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Melle is gelijk aan het spelen gegaan en de champagnefles valt goed in de smaak bij Suus, de Labradoodle van m’n ouders.
[ [url=m/i4cUsh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Naast dat het pakket al zo ontzettend leuk was, zat er ook een geweldige hint in. Wat heb je er veel tijd aan besteed, SS.
[ [url=m/fiDIUp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Uiteindelijk de hokjes open gekrast en tot de volgende oplossing gekomen:
[ [url=m/y2Hy5B.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na even puzzelen en wat dingen opzoeken heb ik het idee dat de hints slaan op Vesper wat zou betekenen dat Flux mijn SS is. Vesper is een driekleurige hond, wordt wel eens Pepsi genoemd door haar baasjes, is op dit moment een puber, houdt ervan om aan dingen te trekken en haar baasje omschrijft “vocaal” als een typische eigenschap voor haar. Ik kon alleen de hints “James Bond” en “eigenzinnig” nog niet plaatsen, al is Vesper volgens mij wel een dame die weet wat ze wil als ik haar zo op Bokt gevolgd heb.
In ieder geval echt ontzettend bedankt voor dit prachtige pakket! Melle en ik zijn er zo ontzettend blij mee.Ik werd er gewoon een beetje stil van dat iemand zoveel leuke, mooie en lekkere dingen voor mijn lieve Melle verzameld heeft. Ik zie aan alles dat er veel tijd en aandacht aan besteed is en dat waardeer ik echt enorm.
[Edit] Er zat ook nog een super leuk speeltje van Kong in, maar die had meneer stiekem al in z’n mand verstopt. Die staat dus niet op de foto.
Suusw schreef:Hierbij het verslag van Kanjerroos
---------------------------------------
Ons pakket is binnen! Wat een super leuk pakket Santa!
[ [url=m/YshOI2.jpg]Afbeelding[/url] ]
ons pakket is binnen! Dat ruikt meteen heel erg lekker!
netjes wachten tot de cadeautjes worden opengemaakt..
[ [url=m/l4I6Q8.jpg]Afbeelding[/url] ]
het eerste pakketje, een lickimat met lekkers om hem te vullen, die gaan we zeker snel uitproberen! heel erg leuk!
[ [url=m/Hcf2Ma.jpg]Afbeelding[/url] ]
Marlo heeft het scheuren ontdekt (nu hopen dat ie van de cadeautjes onder de kerstboom afblijft hahaha). Hier kwam een super leuke bal uit waar we snacks in kunnen doen.
[ [url=m/mtkQZF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZLQQ2c.jpg]Afbeelding[/url] ]
een snuffelmat, heel erg leuk! Marlo gooide hem in een onbewaakt moment door de kamer maar gelukkig kunnen redden en na wat uitleg heeft ie de functie ontdekt en vindt het heel erg leuk!
[ [url=m/Ps5r0H.jpg]Afbeelding[/url] ]
een super leuk gepersonaliseerd blik met allemaal lekkere snoepjes erin!!
[ [url=m/Igq95z.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/upi78M.jpg]Afbeelding[/url] ]
Marlo met de hele buit. Waaronder nog een leuke mok met thee en chocolaatjes voor mij, dankje Santa!
[ [url=m/HOgTb5.jpg]Afbeelding[/url] ]
de hints, waar heel veel tijd aan besteed is en die er super uit ziet! Maar uhm, ik ben er nog niet uit wie mijn santa is hoor
[ [url=m/sNoh9F.jpg]Afbeelding[/url] ]
Flux schreef:Lugea schreef:*knip*
Jaaaa!!!!![]()
![]()
Zo onwijs blij dat Melle het allemaal fantastisch vindt!! Ik vond het super leuk om een pakket te maken voor hem. Vesper vond het stom dat al die pakketjes niet voor haar waren
![]()
Eigenzinnig is Vesper zeker weten en haar naam komt voor in een James Bond film waarbij een Bond Girl zo heetDaar is ze trouwens niet naar vernoemd maar moet ik altijd aanhoren als ik mensen vertel hoe ze heet hahaha
![]()
Veel plezier ervan!!
Enneeeh, hier is het pakket ook gekomen!! Ik ben echt net thuis dus ik ga snel eens kijken
Cerosa schreef:Kanjerroos, jaa, bingo! Dat ben ik. Blij dat de cadeautjes zo goed in de smaak vallen! De snacks die er in zitten, zijn ook mona's favoriet.
Hopelijk blijven de pakjes onder de kerstboom ingepakt, zo te zien is Marlo er fanatiek mee!
Moestuin schreef:JaHet schaapje, de seedbag en de konijnenoren
Ik kweek namelijk ook konijnen
Als je van de eerste alinea alle hoofdletters neemt dan krijg je ook Moestuin. Ik ben blij dat alles zo goed past bij jullie