Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Silver_Bolly schreef:rustig hier zeg. Jonas is vanavond bijna aangevallen door weer zo'n fijne herder hier uit de buurt. hij was eindelijk van z'n herderfobie af en ik ben bang dat hij hier door weer terug bij af is.
spatter schreef:onze Pipa kreeg Leis toen ze 6 jaar was en al 3 jaar bij ons.
Ze is er 10 jaar meegeworden, toen was ze op.
Ze stond op lichte medicatie en dat ging heel goed.
Bij haar was het de rode huid, het mager worden, schilvertjes en gewoon niet lekker in haar vel zitten , wat mij verontruste.
EllenB schreef:Wat een rotsituatie A_nouk. Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt als je al 3 weken bezig bent en het wordt alleen maar erger... Laten we hopen dat er iets uit komt waar je wat mee kan.
Hier zit ik ook met een 'dingetje': Noel is een paar weken geleden volledig kapot gekrabd uit het pension terug gekomen. Stress, volgens de DA. Probleem is alleen dat het nog steeds niet over is... Ik heb ook aan Leis gedacht, (ook omdat hij wat lusteloos was toen) maar volgens een dame op Gran Canaria komt Leis daar niet voor. Maar goed, ondertussen is zijn huid overal wel rood... De 14de gaan we weer naar Steffi en dan zien we verder.
Silver_Bolly schreef:ik heb alvast 1 foto gekregen van gisteren. hij is echt gaaf zeker omdat Jonas niet erg fotogeniek is[ Afbeelding ]
Machie schreef:A_nouk wat een klote nieuws
Ondertussen is ons buitenlandertje alweer een maand of 7 en 3.5 maanden bij ons. Ze is niet meer weg te denken uit ons gezinnetje.
Kijk Csiva nu
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En ze zwemt ook al, dapper dinkie!