Dit was mijn eerste menu voor de eerste twee weken wilde daarna karkas gaan geven..
Zou ik dan eventueel met een schrokkende hond toch karkas kunnen geven de eerste Week? Ik weet niet wat hij daar mee doet namelijk...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MissBambi schreef:Foutje in de tekstautocorrect.. Runderpens en lamslever meen ik even uit m'n hoofd?? Heb de calculator van gelukkig dier gebruikt
Dit was mijn eerste menu voor de eerste twee weken wilde daarna karkas gaan geven..
Zou ik dan eventueel met een schrokkende hond toch karkas kunnen geven de eerste Week? Ik weet niet wat hij daar mee doet namelijk...
Sassol schreef:@Horsetopshop: kan het zijn dat iemand ze bijvoert, of ze zelf wat te snacken halen?
Is er wel eens een oppas die eten geeft ofzo?
Onlangs iets veranderd in hun menu?
Als ze het alle 3 pas sinds kort hebben, lijkt het er toch op dat er een factor is waar ze allemaal 'last' van hebben.
MissBambi schreef:5 % vis en 5% groenten ka ln ik wel doen.
Dus liever karkas erbij en nieren en hart in jouw percentages? Menu voor daarop is afhankelijk van hoe ze het bot eten verteren en.
LauraMc schreef:Hallo, sorry dat ik zo binnen kom vallen. Ik wil ook vers vlees proberen voor de hond van mijn broer. Nu ben ik de hele ochtend al op zoek geweest naar een bedrijf wat ik ooit ben tegengekomen die ik Hoogkerk (Groningen) van alles verkoopt (zelfs schapenkoppen enzo). Maar nu kan ik dat nergens meer vinden. Weet iemand hier waar je in de buurt van Groningen dit vlees vandaan kunt halen? We wilden naast de 'rollen' vlees ook langzaamaan hoefjes en kippennekken uitproberen namelijk!