Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Als je al niet tegen een mening van een ander kunt, dan krijg je het wel moeilijk in de hondensport. Ik zeg het alleen vanuit eigen ervaring en bedoel er niks kwaads mee.
Maar goed, succes met de pup.
EDIT: Ik snap ook niet zo goed dat je meteen zo reageert, er zijn twee mensen geweest die er een opmerking over maakte. Hier was Tay al een stuk ouder, omdat ze uitgewisseld moesten zijn al enige tijd, zodat alles goed vast zit en het liefst voorgerontgend zodat ze gezond genoeg waren. Dat is het enige wat ik ermee bedoelde, je zit met een pup die flink gaat wisselen en dus last van zijn mond krijgt/heeft af en toe.
Wilawander schreef:Hier bijten we een paar keer op de lap en zo gauw ze ook maar aanstalten maken te wisselen dan word er gelijk gestopt.
Dan bijten ze vaak voor een half jaar a driekwart jaar ook niet weer. Eerst appél en speuren.
Commentaar en verschillende meningen moet je inderdaad wel tegen kunnen anders kom je niet ver in de hondensport. 1000 meningen.
MyWishMax schreef:Ik vroeg vorige keer ook of ze het vaker wilde doen, maar daar heb ik geen antwoord op gekregen. Ik wil ook graag leren, dus waarom een club ineens een pup met bijten laat beginnen, terwijl ze dat blijkbaar normaal niet doen, lijkt mij heel interessant. Vooral omdat je zit met het wisselen en de meeste dan toch niet doorgaan met bijten.
Wilawander schreef:Vaak is het even kijken wat ze doen en verder niks. Wij beginnen pas met ca. 10 maanden afhankelijk van hoe ver ze zijn in het appél. Onze trainer wil graag dat in elk geval het volgen, de zit en de af erin zitten zodat je die in het werk erbij kunt pakken als de beet en dergelijke goed is. Anders zit je weer met een stop. En dat werkt erg goed. Furby heeft nu 1 x een bijtkussen vast gehad en nu niks meer. Ze is begonnen met wisselen en ik stop dan altijd al ruim ervoor. Zou erg zonde zijn als ze gelijk een slechte ervaring hebben. Vind dat een trainer daar ook erg goed op moet letten.
Sonja_vR schreef:CrapperdecrapNiks verrekt, gewoon dwarsaf
aankomende woensdag onder het mes voor een TTA operatie...zwaar klote dit, beestje was gister helemaal dolgelukkig dat ie weer op het veld was, Nu zijn we er weer minstens vier maanden klaar mee.. Arm beest
MyWishMax schreef:![]()
Duidelijk.