Het nut van bewust papierloos fokken bedoel ik...
Mijn drie raspaarden hebben ook papieren, enkel die van mijn draver liggen nog ergens in Denemarken.
Tjah, wat dat inslapen betrekt; ik zal het je niet kunnen vertellen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
whisperramse schreef:Ikzelf heb ook een bastaard, maar wat heb je aan een rashond zonder papieren?
Skitter schreef:meissielief schreef:tja wat dacht je van boetes en bij herhaling celstraf
(niet dat dat zou werken aangezien je hier maar een paar jaar krijgt als je een moord pleegt)
en de honden die in hun ogen "fout" zijn registreren en castreren en steriliseren. en misschien dan ook maar een gedragstest (al blijf ik dat dan nog steeds discriminatie vinden want test dan meteen ook andere grote rassen zoals een rotweiler. en niet geheel onbelangrijk misschien zou een eigenaar ook een soort test moeten hebben)
de enige die je met deze wet pakt zijn de honden die worden afgemaakt op uiterlijk dat noem je discriminatie ,
de eigenaar huilt even en het jaar erop hebben ze weer een andere hond
En dat zijn dus vaak het soort mensen die een Pitt hebbenHet gaat niet om het hond, maar om het status.
lana_te schreef:wat is er erg aan een hond zonder papieren?
whisperramse schreef:Maar het verschil tussen een kat, jouw paard en een pitbull-achtige is een heel verschil
whisperramse schreef:Het grootste probleem zijn de KOPERS
En ik scheer alles over één kam, en daarmee bedoel ik dus ook andere hondenrassen, zelfs mijn fret heeft papieren
meissielief schreef:zal wel een dure fret geweest zijn![]()
de mensen hebben door hun panische gedrag ervoor gezorgt dat alle pitbull achtige een slechte naam kregen
Ik durf te wedden dat de mensen die de RAD wet gemaakt hebben nog nooit echt in contact met een pitbull achtige zijn geweest de meeste weten waarschijnlijk niet eens uit eigen ervaring waar ze het over hebben
meissielief schreef:ja dan moet je wel goed uitkienen waar je wilt gaan wonen
whisperramse schreef:Needje; wanneer er geen kopers zijn, zouden er ook geen VERkopers zijn, niet?waar geen vraag naar is, is er ook geen aanbod van
whisperramse schreef:Needje; wanneer er geen kopers zijn, zouden er ook geen VERkopers zijn, niet?waar geen vraag naar is, is er ook geen aanbod van
Needje schreef:lana_te schreef:wat is er erg aan een hond zonder papieren?
Zolang het er eentje is die niet op een vechthond lijkt niets dus.