Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DGM schreef:Kittens die wormen via de melk mee krijgen![]()
Ik vind dat zo’n gek iets. Hoe komen ze er toch op!
Ontlasting van kittens hier worden ook uitgebreid onderzocht en nog nooit wormen(eitjes) gevonden.
-knip-
Bellatrix schreef:Ach wat zielig voor RickIs hij boven ook bang of is hij dan wel zichzelf? Hoelang zit hij al boven? Hopelijk kan hij uiteindelijk ook weer beneden wonen. Maar als je weer een nestje krijgt komt dan hetzelfde probleem niet terug?
Leandra schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Gisteren onze bijna 18 jarige dame weer opgehaald bij de oppas na de vakantie. Daar had ze vooral veel geslapen en hoefde niet zoveel te knuffelen. Deze oppas kent ze al haar hele leven en zijn huis ook.
Gisteravond leek ze mij toch wel gemist te hebben. Toen kwam ze heerlijk op schoot knuffelen en heeft een half uur als een bolletje opgerold geleden tegen mij aan.
Ze was blij dat wij er weer waren.![]()
En wij zijn blij dat ze er nog steeds is. Bijna 18 met allerlei kwaaltjes. Maar still going strong.
Kookaburra schreef:Vandaag komen mijn nieuwe huisgenootjes!
Echt een heel gek idee dat ze hier straks rondlopen.
Gelukkig helpen mijn ouders even met opruimen in huis, want er moet nog heel veel gebeurenMijn weekend liep wat gek
xoranlover schreef:Deze muppet, clown, schat en lieverd is vandaag jarig![]()
Lanah is 5 jaar geworden (net als haar broers waarvan Kofi bij een bokker woont)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
CrazyCat schreef:xoranlover schreef:Deze muppet, clown, schat en lieverd is vandaag jarig![]()
Lanah is 5 jaar geworden (net als haar broers waarvan Kofi bij een bokker woont)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Jeetje wat lijkt die op onze Skye. Zit niet toevallig Gotabelo Raschid in de stamboom?