Lieve Santa, Ferro en ik gaan morgen eindelijk jouw pakket openmaken. Dan hebben we de tijd en kan ik meteen een mooi verslag ervan maken. Sorry dat je zo lang moest wachten!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Luna2006 schreef:Wat veel leuke pakketjes aangekomen zeg!!
Hier is onze unboxing
Doe opeeeennn!!
[ [url=m/7lTRWV.jpg]Afbeelding[/url] ]
kleine impressie van het uitpakken. Vooral Cody vond dit super leuk!
[ [url=m/0nyMhH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nLj69A.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UVY4Zl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rHliDy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Billy is helemaal gek van zijn nieuwe speeltjes. Het piept en hij kan ermee schudden
[ [url=m/BxGFly.jpg]Afbeelding[/url] ]
en de buit bij elkaar
[ [url=m/dSQaEr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Echt stuk voor stuk een schot in de roosCody is helemaal gelukkig met zijn heraangevulde voorraad snacks. Hij houd van snoepjes
![]()
Ook Billy zijn roommates profiteren mee, die hebben elk een Snoepjeslolly mee uit het doosje gepikt (te laat voor er een foto van te maken haha)
En dan de hints!
Allereerst een leuk gedicht, hieruit konden we al opmaken dat mijn SS 2 hondenkinderen heeft en we even oud zijn
[ [url=m/DNNtZ5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hint 2 hebben we tijdens het avondeten samen gepuzzeld.
[ [url=m/VfWEea.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aE09yH.jpg]Afbeelding[/url] ]
"Wij hebben geen drankprobleem" huh wat een vreemde hint?
[ [url=m/njltbl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Al werd dat al snel duidelijk met deze hint!
[ [url=m/IMQRjY.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de laatste hint, die foto had ik al voorbij zien komen met de voorstelronde!
ual_95 ben jij mijn secret santa samen met Wiskey & James?
KimD schreef:Dat kon ik er niet bijzetten natuurlijk.ik vind het wonderbaarlijk dat het je niet was opgevallen, ik dacht dat je uit beleefdheid het spelletje nog deed meespelen hahaha! Gelukkig ben je erachter. Heel veel plezier ermee!
Anna_98 schreef:Banjer schreef:Ik kreeg via lootjestrekken een hint over het inpakpapier… en daar staat Takkie op… Anna_98 heeft een tekkel in de kleuren van een Doberman,.. dus ik kom op haar uit…
Anna_98: ben jij mijn Santa?
Ja dat klopt helemaal! Fijn dat jullie blij zijn met het pakket
Kaus schreef:Jaaaa Roosjenat, wij waren jouw SantaLeuk dat je er blij mee bent
Die Sodapup Ice Cream viel wat kleiner uit dan de bedoeling
Ik had keurig een M besteld, maar zeg nou zelf, dit is toch meer een S?
![]()
Tof pakket Mavantos! Hmm naakthond? Die heb ik hier ook niet voorbij zien komen... Niemand met een Chinese, Japanse of Mexicaanse naakthond?
Hulpsanta mededeling! schreef:Lieve Santa's, de PB'tjes vliegen me om de oren, het callcenter staat roodgloeiend. Sommige dingen zijn zo gepiept maar sommige dingen behoeven iets meer onderzoek en inzet!
Áls je mij een PB stuurt en je hebt in de avond nog geen reactie, stuur er asjeblieft een herinnering achter aan!
Ik vergeet nog wat ik vijf minuten geleden heb gedaan dus ik lees vaker de PB's en vergeet er dan één of twee.
Het is absoluut geen probleem en ik help met liefde maar ik wil dus nog wel eens iets vergeten.
Thanks namens de callcenter commissie!
8nnemiek schreef:Ja, ik ben jouw santa! Super toevallig he!!
Wat fijn dat je blij bent met de cadeautjes en dat de bandana’s passen![]()
Heel veel plezier ermee
Oh, en de knop kun je inspreken door hem ingedrukt te houden, en zodra je de pieptoon hoort kun je het woord zeggen, en dan kun je de knop weer loslaten en is ie klaar voor gebruik
kanjerroos schreef:Vanochtend ons pakket uitgepakt, super leuk!! Dankjewel Santa.
nu een poging tot het vinden van wie je bent, lastig hoor!
ik krijg het alleen niet voor elkaar om zo een mooi fotoverslag te uploaden (heb wel fotos gemaakt natuurlijk!) kan iemand mij helpen?
Citaat:Hoe plaats / verwijder ik foto's en hoeveel foto's mag ik plaatsen?
Foto's kunnen geplaatst worden via de Bokt Upload, hieronder volgt een stappenplan:
Klik op 'nieuw antwoord'.
Klik op 'Voeg foto's toe', enkele knoppen rechts van 'Versturen'.
Er verschijnen nieuwe knoppen. Klik op 'Browse' en zoek je foto('s) in je bestanden of sleep de bestanden naar het aangegeven vak.
Klik dan op 'Save', je zal zien dat het aantal procent begint op te lopen.
Als dit klaar is (100%), verschijnt de foto onder de kop 'Afbeeldingen'. Klik op de foto en er verschijnt een stukje tekst in het vak om in te typen. Dat is je foto als je je post verzendt.
Als je geen upload knop ziet dan heb je waarschijnlijk nog de oude Bokt layout. Voor deze functie heb je Bokt5 nodig, dat doe je door Bokt5 te kiezen als forumstijl in je foruminstellingen.
Als het je met deze uitleg niet lukt om je foto's op Bokt te zetten, kan je in dit topic om hulp vragen.