lieve kleine kimmie reddeloos verloren... Helaas overleden..

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 21:49

Een klein hondje wat zoveel mensen heeft weten te raken! Ze is een wondertje geweest, ze heeft het al veel langer vol gehouden dan mogenlijk was....

Ik wil jullie heel veel kracht en sterkte toewensen!

Sting

Re: lieve kleine kimmie is reddeloos verloren...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 21:52

Ook ik ben 1 van de meelezers, die goede hoop had. Helaas heeft het niet anders mogen zijn, jij hebt er alles aan gedaan wat je kon.
Heel erg veel sterkte de komende tijd!

Myra87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 21:53

Heel veel sterkte toegewenst, zo oneerlijk, zo jong... :/

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 21:55

Heel veel sterkte... ;( :(:)

vorame

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 21:56

Vanmorgen zit ik nog blije foto's en berichten te lezen.
Wilde dat nu ook gaan doen.
En dan nu dit. ;(
Wat plotseling ineens.
Wat moet dat moeilijk voor je zijn.

Maar aan de andere kant, Kimmie heeft het tot vandaag super gehad.
Blije pup kunnen zijn door jou geweldig goede zorgen.
Ze had het nergens beter kunnen treffen.
Zoveel liefde in een korte tijd krijgen veel honden hun leven lang niet eens.

Sterkte voor jullie!
Ook volgende week.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 21:56

Echt heel erg veel sterkte! Ik heb vanaf het begin af aan meegelezen, en het over valt me wel nu...

Heel, heel veel sterkte! Y;( :(:)

cocochanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 21:59

Ook ik was een stille meelezer en vind het heel erg voor jullie,tranen lopen over me wangen..
Als ik je topics van kimmie las en de foto's zag,hoopte ik altijd op een klein wondertje voor jou vrolijke hondje.
Ze was zo'n leuke pup met een heerlijk enthousiast blij bekkie!
Vind het spijtig dat het zo is gegaan,toch opeens zo onverwachts ondanks dat je er een soort van voorbereid op was,
heel veel sterkte,je hebt haar in ieder geval nog een fijn leventje gegeven!

PlukenKrul

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 22:07

Wat een ROTgevoel om alleen het berichtje van je al te lezen..... je wilt het wel uitschreeuwen van oneerlijkheid! Wáárom??!!
Heeeeel veel sterkte met het verwerken van dit groot en oneerlijk verlies.... ze zal nooit vergeten worden.

Rust zacht lieve kimmie.. speel maar lekker daarboven!

Schafstall

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 22:14

Kimmie, veel sterkte met 't verlies van jullie kleine vriendje. Ze heeft een mooi maar veels te kort leven bij jullie gehad. Dikke virtuele knuffel.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-09 22:25

dank jullie wel voor zoveel lieve berichtjes...

ze is net begraven,voorgoed weg uit ons leven,ze lag nog zo te "slapen" op de bank...

geen kimmie meer die tegen me op komt staan voor een knuffel of lekker kroelen op de bank...geen "zorgen" meer om kimmie...

god wat hou ik van haar,en wat doet loslaten pijn.....maar ik kon nu niet anders als haar laten gaan,niet meer dokteren,er is genoeg "gedokterd" ,en zeker niet dokteren voor 1 goede dag,en dan weer slecht zijn...

lieve kimmie,zoveel bij de dierenarts geweest en altijd weer blij en lief zijn daar....ze was zo lief...

nooit meer in haar mooie ogen kijken...ogen waarvoor ik gewoon viel als een blok...

|( |( |(

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 22:26

Sterkte er mee, maar de laatste weken die jullie samen hebben gehad zijn overgetelijk, het is beter zo voor Kimmie.

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 22:32

Voordat ik naar de paardjes ging heb ik de foto's en update in het topic nog gelezen, en nu dit...wat onverwacht ;(
Ik heb bewondering voor Kimmie, ze heeft in korte tijd een hele hoop mensen iets heel moois laten zien,mensen die haar niet eens in het echt kennen.
Ik zelf ook, ik heb bewondering voor de keuze die je hebt gemaakt.En je zult nooit de onvoorwaardelijke trouw in haar oogjes (wat wij van foto's zo al konden zien) vergeten...
Ik wil je veel sterkte wensen! :(:)

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 22:33

Femke en Edwin .. lieve lieve schatten .. alle sterkte voor jullie, jullie zijn twee toppers! +:)+

En vergeet niet, Kimmie wéét dat al de DA bezoeken waren uit liefde voor haar, daarom is ze ook altijd zo lief gebleven.
Dieren die niet voelen dat het goed zit geven zelf op een gegeven moment ook op, Kimmie bleef vechten, voor haarzelf maar ook voor jullie!
Dat het vandaag zo ongelooflijk snel is gegaan is voor een deel ook, denk ik, omdat Kimmie wel besefte dat het goed geweest was..

Lieve schatten, maak een mooi fotoboek van Kimmie, zodat je altijd nog naar je meisje kunt kijken.
Zij zal jullie nooit alleen laten, ze zal altijd voortleven in gedachten en herinnering, voor altijd in jullie harten gekoesterd.
Ik weet gewoon dat jullie ook in het hare staan en dat ze voor altijd aan jullie zijde zal waken.. :*

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 22:39

super veel sterkte, dagelijks las ik mee, en moest dan lache om haar grolle en grappen. Ik weet zeker dat kimmie blij is dat je haar op het juiste moment geholpen hebt.

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 22:44

gringo ook nog...

een hele dikke knuffel Femke, dat jullie nu zonder dit kleine puppiemeisje verder moeten...

kavama

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 22:44

Heel veel sterkte.

Ik wil zoveel zeggen, maar zoveel mensen hebben al zoveel lieve dingen gezegd en daar sluit ik me graag bij aan.

Siggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 22:48

Nogmaals heel veel sterkte. Dit hondje heeft een onvergetelijke indruk achter gelaten, ondanks haar veel te korte verblijf. Dit is een lege plek die heel moeilijk op te vullen zal zijn....
Laatst bijgewerkt door Siggy op 19-06-09 23:01, in het totaal 1 keer bewerkt

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 22:54

Lieve Femke, ze heeft idd zoveel indruk achter gelaten bij zoveel mensen en dat allemaal in haar korte leventje.
Een heel bijzonder hondje voor altijd in je hart :+:

Omegamedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 22:56

Vanavond kon ik pas achter de computer en dacht "oja even lezen hoe het met Kimmie gaat" ...
Eerst nog de foto's gezien oa waar ze zo mooi achter je paard aanloopt, daar wordt je vrolijk van en ik denk "ik wilde dat ik dat hondje kende" ...
Maar even later lees ik dat het niet goed gaat met Kimmie en heb de rest van het topic met kippenvel en tranen gelezen.
Als ik dit topic lees, lijkt het net een stukje andere wereld, gek, ik ken jou en Kimmie niet, maar het lijkt of het wel zo is.
En nu is ze er niet meer en heb jij het zwaar ...
Weet niet wat ik nog als troostend woord kan zeggen, dat hebben er vele al gedaan.
Ik denk dat geen hond zoveel vrienden had als Kimmie, en dat dankt zij aan jou, omdat jij ons deelgenoot hebt gemaakt van haar leven.
Dank je wel Femke voor je mooie schrijven over Kimmie, heel veel sterkte met dit enorme verlies...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 22:58

Oh Femke, ik huil met jullie mee. Er spreekt zoveel verslagenheid uit je berichten. Kimmie is nou op een mooie plaats, een plaats zonder naalden en infusen, een plaats waar ze voor eeuwig kan ravotten. En straks dus ook met Gringo..
Alles wat ik wil zeggen is niet genoeg, niets kan dat enorme verdriet verzachten.
Het was jullie en Kimmie zo gegund om jarenlang van elkaar te genieten.. Heel, heel veel sterkte :(:)

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 23:02

Je hebt het beste gedaan!
Heel veel sterkte met het verlies :(:)

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 23:04

kimmie261 schreef:
Cayenne schreef:
Jeetje Gringo ook al? Gaat hij zo hard achteruit? :\
Van de week schreef je nog dat het redelijk goed ging met hem.

gringo doet de hele dag "woefen" dat houdt maar niet op
en net toen de da er was deed ie het ook,dus ik zei al,dat doet gringo de hele dag door,toen zei hij dat het komt door een herseninfarct,ze hallicuneren dan en "woefen" dan de hele dag...ook het omklappen van zijn poten horen daarbij...

dus ja...dat is geen leven...dus maar gelijk gevraagd of ie in de loop van volgende weke voor gringo wil komen...en als ik bel dan komt ie...

en kimmie wordt op een speciaal plekje in de achtertuin begraven,dichtbij ons huis,onder de bomen.....

Heel heel veel sterkte!!
het is verschrikkelijk om je dieren waar je zó veel van houdt in moeten laten slapen.
Afgelopen maandag heb ik mn vriendje ook in moeten laten slapen (mn kat waar ik een heel speciale band mee had)
Het is echt verschrikkelijk |(

Wat moet ik me voorstellen van "woefen"?

love_nadesh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 23:05

Je mag trots zijn opjezelf je hebt gedaan wat je kon en nu was ze op.
Heel veel sterkte.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 23:05

zachte blafjes..

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 23:06

Pfff heb het van begin tot het eind gevolgd en heb het niet droog kunnen houden :\ wat is de natuur toch hard, het enige wat ik verder kan uitbrengen is heel veel sterkte, ook straks als gringo ingeslapen wordt.
Je hebt je best gedaan je mag indd trots op jezelf zijn. Heb heel veel respect voor je inzet en moed