Quellian schreef:Ik ben vooral van de voedselvoorziening en de uitlaatservice.
hier nog een

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Quellian schreef:Ik ben vooral van de voedselvoorziening en de uitlaatservice.
Nikka schreef:Quellian schreef:Sja, niemand anders wilde een mishandelde (en dus timide) hond die levenslang kreupel loopt, wekelijks naar de fysio moest, 18 kogels in der donder heeft en vol littekens zit. Mensen hebben graaf een gave hond, graag zelf uitgekozen en vers uit het nest. Dát is egoistisch, ik daarintegen neem wél genoegen met een afdankertje die nergens terecht kan.
Dat geldt voor lang niet alle mensen en zeker niet voor echte hondenliefhebbers.
KiWiKo schreef:dat bedoelde ik inderdaad......... waarom zouden ratten zich wel alleen kunnen redden in het hok en honden niet in huis?
latnahc2 schreef:zou best kunnen wat je zegt kiwiko maar ik zou het graag zelf lezen en ik zie het nergens staan op internet.
heb je misschien een link?
KiWiKo schreef:Jij betrekt dit meteen op jezelf, ik reageer alleen op je uitspraak.
knapmannetje schreef:Onze honden gaan ook 2 dagen per week naar mijn schoonouders. Ik vind het ook echt niets om ze de hele dag alleen te laten. Mijn moeder bracht haar honden altijd naar het pension.Vonden ze geweldig.
RedPassion schreef:KiWiKo schreef:dat bedoelde ik inderdaad......... waarom zouden ratten zich wel alleen kunnen redden in het hok en honden niet in huis?
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Ik denk wel dat zowel honden als ratten zich prima kunnen redden alleen voor een bepaalde tijd, maar ideaal is het niet. En dat ze zich wel zullen redden wil niet zeggen dat ik voor de zekerheid niet ook een oppas inschakel. Gewoon, even checken hoe het met mijn dieren gaat en eventueel water en voer aanvullen. In het ideale geval ze er ook even uithalen, want ik wil niet dat mijn ratten langer dan 24 uur in een kooi zitten. Het kan wel, maar liever niet
Nikka schreef:KiWiKo schreef:Jij betrekt dit meteen op jezelf, ik reageer alleen op je uitspraak.
als jij reageert op mijn uitspraak is het niet echt heel erg wereldvreemd dat ik dan dit op mezelf betrek, of vind je van wel
Miska schreef:@ KiWiKo
Ik heb je hyves eens bekeken en je foto's van je huisdieren, maar zo dramatisch met andere mensen zijn ze niet!
Als je er mee langs het strand kunt gaan lopen, dan kunnen er ook mensen bij je thuis komen en je dieren verzorgen op de momenten dat je er niet bent!
Wat ik al dacht 1 grote ego tripperij ten voordele van jezelf, zodat je het goed kunt praten wat je eigenlijk fout doet!
Jammer!
KiWiKo schreef:kan ik me helemaal in vinden......... ideaal absoluut niet..... en als het even kan dan natuurlijk niet. maar helaas, soms is het gewoon zo..... maar als je het kan oplossen dan doe je dat natuurlijk
Miska schreef:@ KiWiKo
Ik heb je hyves eens bekeken en je foto's van je huisdieren, maar zo dramatisch met andere mensen zijn ze niet!
Als je er mee langs het strand kunt gaan lopen, dan kunnen er ook mensen bij je thuis komen en je dieren verzorgen op de momenten dat je er niet bent!
Wat ik al dacht 1 grote ego tripperij ten voordele van jezelf, zodat je het goed kunt praten wat je eigenlijk fout doet!
Jammer!
Nikka schreef:KiWiKo schreef:kan ik me helemaal in vinden......... ideaal absoluut niet..... en als het even kan dan natuurlijk niet. maar helaas, soms is het gewoon zo..... maar als je het kan oplossen dan doe je dat natuurlijk
Dus voor jouw is Horse Event iets wat even niet anders kan. Weet je, dat 8.30-15.00 uur verhaal val ik nog niet eens zo over. Zeker niet als ze de rest van de dag buiten kunnen komen, maar gewoon weg gaan voor een pleziertje en de boel de boel laten? Ik kan dat werkelijk niet snappen.
Miska schreef:Tja, trip maar lekker verder, want jij weet het toch beter en mij interesseert het niet meer.
Maar je komt op mij over dat je duidelijk aandacht tekort komt!
Door de boel zo op te rakelen en zo laconiek te doen alsof je erg gevoelloos en bot bent.
Onder die façade schuilt er degelijk wel een heel ander persoon!
Duidelijk iemand met 2 gezichten!
Rhodos schreef:En wie laat ze uit dan?