Ze zijn iig supermooi, ook leuk dat je updates geeft!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Urko schreef:Oe mooie baby's!! Wij hebben hier in huis echt geen plek voor slangen, anders had hier zo een terrarium gestaan.
Vind ze echt gaaf!
waarom voer je eigenlijk dood voer en geen levende muisjes?
Laui! schreef:Tsja Sanne: paarden horen ook vrij in de natuur. Aan je avatar te zien zit jij er ook op met een zadel en hoofdstel...
Kortom: als we zó gaan beginnen lust ik er nog wel een paar!
SanneKyla schreef:Maar een paard is geen exotisch dier
Paarden die hier in Nederland rondlopen zijn hier speciaal voor gefokt.
Er zijn nog steeds veel exoten die in het wild zijn gevangen en ingevoerd.
Die dieren horen hier niet,
De meeste paarden hebben bovendien ook nog een grote uitloopruimte, deze slang zit in een glazen hok.
De "Rijpaarden" zijn speciaal gefokt en zijn hier opgegroeid.
Maarjaa, iedereen zijn eigen mening!
Navidad schreef:SanneKyla schreef:Maar een paard is geen exotisch dier
Paarden die hier in Nederland rondlopen zijn hier speciaal voor gefokt.
Er zijn nog steeds veel exoten die in het wild zijn gevangen en ingevoerd.
Die dieren horen hier niet,
De meeste paarden hebben bovendien ook nog een grote uitloopruimte, deze slang zit in een glazen hok.
De "Rijpaarden" zijn speciaal gefokt en zijn hier opgegroeid.
Maarjaa, iedereen zijn eigen mening!
De meeste reptielen zijn niet in het wild gevangen hoor.Aangezien je zoals hier een fikse nakweek hebt. En een wildvang kan ook erg moeilijk overleven in een terrarium
![]()
Tevens krijg je een reptiel niet zomaar mee de grens over.
Rafarta schreef:Ach, zo kan je dat voor elk dier zien hoor. Een cavia hoort eigenlijk ook vrolijk over de heuvels te rennen en holen te graven.
Ik vind de slangen best gaaf!
xchanel01 schreef:daar kan je gelijk in hebben, er zijn ook slangen (ook niet alle!) die wel naar verschillende plekken gaan en door hot en der "reizen" , Deze slang is eraan gewend en ik geloof al te graag dat er goed voor dr gezorgd word, daar niet van maar ik ben er niet voor, maar zo ben ik ik ben er idd ook niet voor diere in kleine hokjes te houden, ik ben het wel met je eens dat het geen reuze hok hoeft maar ik DENK dat een slang het wel lekker vind om buiten te zijn (ik weet niet of dat wel eens gebeurd ofzo) En om zich eens lekker te kunnen strekken.