Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Midasje schreef:doe ff normaal je gaat geen katten vangen en wegbrengen naar een opvang huis
Tieme schreef:Midasje schreef:doe ff normaal je gaat geen katten vangen en wegbrengen naar een opvang huis
waarom niet?? ik ken iemand die had ook steeds last van dezelfde kat. baasje was al meerdere keren gewaarschuwd maar deed er niets aan. kat is toen opgehaald door het asiel. kattenbaasje kon hem daar weer ophalen na de rekening te hebben betaald. kat wordt nu netjes in de eigen tuin gehouden.
Maanling schreef:Nou, Kiwiko, zo komt het in de beginpost toch echt niet over hoor. Buurman wil die kat niet in de tuin en dreigt zelfs de honden er achteraan te sturen. Dat getuigt niet echt van bezorgdheid wel?
Midasje schreef:nope het is 1 x voorgevallen dat de kat van TS in de tuin van de buurman was dus vindt ik het een rare opmerking om de kat bij de 1e x al weg te brengen.
Plus dat ik het raar vindt dat je andere mensen met name TS een soort van schuld gevoel geeft over katten die worden doodgereden, kan me voorstellen dat ze er kapot van is was ik ook toen ik een konijntje dood had gereden.
Maar daar ga je geen andere mensen de schuld van geven.
maaikedd schreef:Nu heeft ze bij de buren in de tuin gepoept, oke, doen andere katten ook bij. Hoef je als buur neit kwaad te worden, je kunt er normaal over praten. Nou deze buurman dus niet, begon te schreuwen dat zijn honden niet buiten konden, honden blaffen telkens als er iemand langs loopt. Vind ik ook niet fijn als ik in de tuin een boekje aan het lezen ben. Nu heeft hij mij vandaag bedreigt, zo zie ik het.
Victory-Boy schreef:kjoetie schreef:
@suuzepuus: Dat weet ik ook wel en ik heb er persoonlijk ook geen moeite mee. De kat van m'n ouders loopt ook gewoon buiten, is een echte boerderijkat. Maar wij wonen op het platteland en daar is het gewoon veel gemakkelijker, iedereen heeft katten of honden oid. Maar in een dorp kan ik me voorstellen dat andere mensen problemen hebben met katten die in hun tuin poepen. Het wordt ook niet normaal bevonden als honden in andermans tuin gaan poepen. Dus dan zou je bv een kattenren kunnen maken, of je tuin helemaal met fijn gaas omheinen (ook bovenaan), zodat je kat niet uit de tuin kan. Of -net zoals een hond- uitlaten aan een lijntje.
Beaux schreef:Hihi Kiwiko, kan jij zo goed schieten dan?
KiWiKo schreef:Beaux schreef:Hihi Kiwiko, kan jij zo goed schieten dan?
officieel schutter eerste klas, met diploma en al
KiWiKo schreef:hij komt het netjes opruimen elke week, en drinkt dan gezellig een bakkie koffie
ik had hem wel eerst moeten overtuigen van het feit dat ik ze echt uit de lucht schiet als dit zo doorgaat