Kattenvoer..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ellepel

Re: Kattenvoer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 07:12

whaha wat zal je kat lekker stinken.
nee joh kan geen kwaad hoor, poes zal hoogstens wat beroerd kunnen worden als het wat teveel gegeten heeft.

on topic:
mijn poezen krijgen gewoon willekeurige merken, aldi,c1000 etc..
alleen harde brokken en blikvoer, geen eten van tafel en zelden een stukje vlees of kaas
de oudste is daar wel 17 meer geworden Knipoog

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 09:27

Katten krijgen hier af en toe juist een rauw ei van me Vork

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 09:29

Mijn katten hebben dag en nacht toegang tot brokjes. (gewoon van deka etc.) in de avond krijgen ze ieder een kwart blikje vlees. Wat na een half uur op is...

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 16:38

Mijn 2 katten staan sinds vorige week half op Carnibest en nog half op brokken. En dat gaat super! De ene at het gelijk op en vind het heerlijk. De andere moest even wennen, maar na 2x mengen gaat het er nu ook zo in.
Ik merk nu al verandering. Minder stank op de bak, zachtere vacht en ze lijken veel fitter en speelser.
Het is jammer dat ik niet meer ruimte in de vriezer heb anders had ik ze volledig over gezet op Carnibest.

SuperSuup

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 18:28

Die van mij heeft altijd brokken tot zijn beschikking, blikvoer lust hij niet dus krijgt hij ook niet. Hij krijgt een klein stukje vlees (kip ofzo) voordat mn moeder gaat koken en wat kattenmelk en thats it.

Tin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 22:12

Handig! deze discussie..
Mijn poes en mijn kater zijn opgegroeid met kittenvoer van de c1000.Daarna ging ik over naar wishkas maar daar werden ze mega druk van..
Nu voer ik Purina One en daar ben ik eigenlijk heel tevreden over, soms krijgen ze wishkasvlees zodat ze de wormenkuur goed binnen krijgen.
Zijn jullie over het algemeen tevreden over Purina? Of welk voer is nou heel goed en nog wel redelijk betaalbaar?
Zo'n zak van Hills kost zo ongeveer 30 euro per zak, maar doe je daar nou echt 3 maanden mee?

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 09:09

Ik voer 's ochtends Purina One indoor brokjes. Ben daar wel tevreden over. Ik heb al van alles gehad. Whiskas, Royal Canin, Hills en kom steeds bij Purina terug. Mijn ene kat heeft wat problemen met de darmen en doet het hier goed op.
En 's avonds voer ik vers.

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 21:07

De ene brokjes die mijn kat blijft eten is de One brokjes. Met de rest staakt ze met eten na een paar dagen dus laat het maar zo.

Wieske_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 19:16

Onze kat krijgt 's ochtends en aan het begin van de avond een zakje natvoer van Gourmet of Sheba. Verder heeft hij altijd droogvoer tot zijn beschikking van Royal Canin gemengd met brokken tegen tandsteen van Hills. En hij krijgt tussendoor vaak nog wat vlees uit blik van Gourmet of Felix. Dit doen we zo al 8 jaar en hij is kerngezond en goed op gewicht dus tot nu toe zijn we tevreden. Pling
Alleen heeft mijn zus ons nu voer van Prins aangeraden, dit geeft ze aan haar kat. Ze zegt dat dit beter is dan Royal Canin. Heeft iemand ervaring met Prins, en wat het verschil is met Royal Canin?