Ing schreef:Nee, ik heb geen hond gekregen. Maar inmiddels (+- 5 jaar later) woon ik samen met mijn vriend. Hij werkt ongeveer 60 uur pw en ik ben zga klaar met mijn studie, waarna ik ook een 40-urige werkweek ambieer. Dan had ik nu dus mooi een probleem gehad, nietwaar?
In dat geval wel ja. Maar wie zegt dat het de hond van de TS ook zo vergaat? Een vriendin van mij wilde ook een hond, ook op zichzelf gaan wonen toen de hond een jaar of 8 was. Haar moeder wilde overigens niet dat ze de hond meenam. MAar ze nam hem wel mee en bracht de hond als ze moest werken naar haar moeder. Kijk, zo kan het ook he.
Elan_GV schreef:Op vakantie ga ik niet, ik heb te veel dieren om dat over te laten aan een ander. Dat is een keuze, als ik zo graag op vakantie wilde dan was ik er nooit aan begonnen.
Een vakantie duurt ook maar efkes. Een hond heb je het hele jaar door lekker. Maar ik vind jou de juiste mentaliteit hebben. Prioriteiten stellen. En niet de verkeerde prioriteiten stellen waardoor iets of iemand anders de dupe wordt. Sommige mensen willen alles. Ten koste van. MAar niet ten koste van zichzelf, maar van de ander.