assie schreef:Haha, wat is dat voor nare opmerking? Heb ik op een pikkie getrapt door te zeggen dat dierenartsen teveel geld vragen soms? Dat ik met mijn studie gestopt ben heeft niets te maken met het geld, maar met het feit dat ik geen dierenarts (meer) wilde worden, om meerdere redenen, die er verder niet toe doen. Een beslissing waar ik absoluut niet rouwig om ben.
En om inhoudelijk te reageren: Ja, ik ken dierenartsen die normale prijzen hanteren en daar goed van rondkomen. Het ligt er maar aan in welke regio je woont, hoeveel hypotheek je hebt en hoe goed je bent met je marketing. Met 'genoeg' geld bedoel ik overigens geen miljoenen, maar genoeg geld om lekker naar Australië op vakantie te gaan, een mooie auto rond te sturen en een leuk huisje te hebben. Meer moet je imo ook niet willen.
Ik heb het nu overigens over dierenartsen die echt wel eens een dier gratis helpen, consultkosten hebben van 20 euro per uur en een eurootje of 35 vragen voor de castratie van een kater, om een indicatie te geven.
Beetje gefrustreerd dat je geen dierenarts kon worden ?.