Goed hondenvoer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cremellogek

Re: Goed hondenvoer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 21:08

Nikka schreef:
Welke heb je geprobeerd?

rodi en runner

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 23:54

Wij voeren royal canin maxi junior aan onze Duitse Herder pup Amai van bijna 5 maanden. Dat voerde de fokker ook en we zijn daar gewoon mee doorgegaan.
Onze vorige hond Wolf (kruising Duitse Herder x Siberische Husky) kreeg Bonzo senior en Rodi (lamshart en rundvlees) Men zegt van Bonzo dat er veel zout in zit en we hebben geprobeerd hem om te zetten op ander voer, maar hij was heel kieskeurig met boer en wilde niets anders. We zijn toen gewoon doorgegaan met Bonzo. (Waarom een oude hond nog zijn favoriete voer ontzeggen?) Hij heeft de fantastische leeftijd van 14,5 jaar mogen halen. Verder was hij dol op sardientjes in olie uit blik en tonijn uit blik. De laatste weken wilde hij alleen nog maar tonijn eten afgewisseld met lamshart van Rodi.

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 00:14

Waarom zou een fabrikant zout in hondenvoer doen? Als ik fabrikant was zou ik het iig niet indoen. Ik zou er ook opzetten : bevat geen zout!
En wat verstaan jullie onder 100% natuurlijk? Op de goedkoopste zakken staat ook : bevat natuurlijke voedingsstoffen.

Saika

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 22:47

Wij voeren onze 4 maanden oude Labradorpup alleen brok. Hij krijgt Hills puppy Large Breed en hij doet het er super op. Groeit goed en heeft een prachtige vacht.