Daar mag ie zich eerst even een half uurtje gedragen en dan lekker op de behendigheidstoestellen spelen...en dat vind ie leuk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
meissielief schreef:super dat het goed gegaan is naadje, nu hij een geen echte man is kan je hem een roze halsband geven zodat hij een beetje mannelijk word
Essssss schreef:Hoe zit het met heup en elleboogfoto's? Hopelijk is daar wel aan gedacht?spatter schreef:wat is dat nu voor onzin
je kunt toch kennels maken voor je honden of een hondenkamer
dit gaat geheid mis op het moment dat ze echt vruchtbaar is en dan zit je met een pup die pups krijgt
zelfs de 2de loopsheid is veels te vroeg voor een hond
dan zijn ze net een goed jaar oud
als je persé een reu en een teef wil houden moet je voorzorgsmaatregelen nemen en anders wachten tot de eerste goed en wel geholpen is voor je de volgende neemt
Dit gaat me té ver. Waarom zou je geen kennel kunnen maken. Een kennel is bedoeld voor een hond/honden.
We hebben onderzoek gedaan, gevraagt aan grote Cane corso's fokkers, die hebben gezegt dat het wel kan
bij de 2de keer loopdsheid. Met Faya gaat nu alles goed zoals we het nu doen, en het is altijd al goed gegaan.
Problemen zijn er niet, dus ga die dan ook niet maken. Pb me maar als je nog meer problemen vind, ik kwam hier
gezellig mijn honden voorstellen. Kan begrijpen dat jullie je afrvraagde van dat loopsheid, maar onzin is het zeker niet.
Edit: Ik zie nu dat je zegt: je kan toch kennels maken. In mijn vorige bericht zei ik ook al dat we een kennel wilde maken, en zo'n optie staat ook altijd open.
spatter schreef:BB super van dingo
het lijkt me zo leuk om te doen, maar ja je kunt niet alles doen en ik denk dat mijn windhonden het ook niet geweldig zullen vinden
ons poedeltje dan weer wel waarschijnlijk
naadje alles goed met de grote "jongen"