heb je wel eens iets vermoord?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: heb je wel eens iets vermoord?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 01:45

ik Ja muggen en vliegen, laatst zat er een mug op een plek die ik met een boekje niet raken kon, dus heb mijn aansteker er maar bijgehouden, licht vuurwerk en hij was weg, heb hem niet meer terug gezien

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 01:57

Bloos Ik heb vroeger mijn hamster vermoord..

Hij beet in het midden van mijn hand.. dus ik schudden om hem eraf te krijgen (al schreeuwend) en toen viel ie dus op de grond, ik heb hem nog in zijn kooitje teruggelegd omdat ik bang was dat mijn ouders naar boven zouden komen en bij uit bed zouden betrappen, maar die kwamen niet. Ik weer terug naar dat kooitje, maar hij was dus al dood.. Toen heb ik hem mee naar beneden genomen om tegen mijn ouders te vertellen 'dat ie 't niet meer deed' hihi

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 04:14

ik ben volgens mij een echte moordenaar hihihi

ik heb mijn vissen verbrand vroeger:
ik had van mijn oma een aquarium geerft. daarbij zat ook een verwarmings systeem. Ik had een een tijdje guppies toen ik dat verwarmingssysteem vondt. ik erin gedaan en aangedaan. sávonds kom ik thuis, drijven alle guppies in hun aqarium op 1 na. wat blijkt, de verwarmingsregelaar funcioneerde niet meer waardoor het water kokend heet was geworden...

ik heb een keer een keer gevonden met een vriendin (jaren geleden).Ik had hem hand en wilde hem al fietsent naar de sloot brengen. Kikker springt uit mijn hand en ik fiets er vervolgens met mijn achterband overheen.

mijn hamster was ontsnapt en zat klem tussen de kast en muur. dus ik en mijn moeder kast schuingetilt waardoor hij naar beneden gleed,op z'n kop en weer vast kwam te zitten. Ik kwam voor geen mogelijkheid bij hem. Hamster overleden....
verder nog tienduizenden spinnen, vliegen,muggen......

Ninthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 12:41

ah gos, wat een scheetje zeg Verdrietig
Zoiets overkomt je gewoon, het is waarschijnlijk je afweer reactie geweest

Inge_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 23:15

Ik heb eens een kat half vermoord.
Op stal hadden we een grote schuifdeur met een kleine ruimte tussen de muur en die deur als hij open was.
Ik wilde 's avonds die deur dicht doen, zoals elke avond, en trok er dus aan (met mn gezicht weg van de ruimte tussen deur en muur), maar de deur bleef hangen.
Toen zag ik dat er een kat klem zat tussen muur en deur, hij had geprobeerd om tussen de muur en de deur door naar buiten te glippen (deden ze wel vaker) op het moment dat ik de deur dicht trok.
Meteen toen ik het zag heb ik de deur terug open geschoven en rolde de kat er tussenuit.
Hij leefde nog wel, maar heel zijn kopje was plat en door zijn spastisch bewegingen bleef hij maar door rollen.
Toen heeft de stalbaas een stok gepakt en hem een flinke klap gegeven, en toen was de kat dood.
Ik heb me er maanden schuldig over gevoeld.

Met de auto ben ik wel eens over een klein konijntje heen gereden.
Ik reed 's avonds in het donker van stal naar huis over een donker polderweggetje, het konijntje stak ineens over en ik kon het niet meer ontwijken.

Sterkte met het verlies van Harry.

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 23:23

Arme harry Ach gut

Gelukkig heb je hem uit zijn lijden verlost .. veel meer kon je niet meer voor doen. Denk dat hij wel heel blij is met zijn eerbetoon *LOL*

Echt dieren vermoord heb ik nog nooit gedaan ( mieren , kevers en ander ongediertje niet mee-gerekend Haha! )

0Whisper0

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 00:56

Ik wel eens een muis per ongeluk geplet.
Ik had een heel groot kasje met een echte deur zeg maar.
En in de winter klemt die nogal , dus ik duwde keihard de deur dicht. Precies op dat moment wil een muisje net uit mijn kastje rennen. En toen zat hij tussen de deur en ging die keihard piepen echt zielig. Ik kreeg mijn deur ook niet meer open dus heb der iemand bij gehaald. Toen hij de deur eindelijk open kreeg was het muisje al dood. Vond het echt zielig.

Ik ben ook een keer met kano'en per ongeluk tegen een nestje meerkoeten aangevaren, hierdoor viel er een eitje in het water.
Dus die kon helaas niet geboren worden.

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 01:26

Ik heb vroeger ook mijn hamster vermoord.
We gingen op vakantie, en waren vergeten om iemand te regelen voor de hamster. Dus we kwamen terug na een week, drinkfles leeg, etensbak leeg..
We schrokken, snel alles gevuld.. En koffers uitgepakt.
Ik zei al: Die doet het niet meer.
Mama zei nog: nee, het zijn nachtdieren, vanavond zal hij wel weer eten en drinken, hij slaapt nu..
Na 2 dagen vonden we toch wel de drinkfles niet leegging, het voerbakje nog erg vol zat EN dat er een vreemde geur voorbij kwam, ik moest de kooi verschonen van mamma, toen ik het huisje eruit tilde en het dakje los maakt zag ik een diep diep diep slapend en verstijfd hamstertje..
Vast in winterslaap..

E_D_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 15:34

Vrienden van men moeder konden geen kinderen krijgen dus hadden ze een chihuahua dat hun "kindje" was.
Ze waren beide gaan werken en dan lette de schoonmoeder er op, dus die ging de hond halen maakt hem vast aan zijn lijn.
stapt de lift binnen maar de hond volgde niet en lift ging naar beneden. Bij gevolg hond helemaal geplet.
De eigenaars hadden daarna zelf een echte begrafenis gegeven. Echt zielig

men pony heeft 2 muizen opgegeten
er was op 1 of andere manier een muis in devoederkar geraakt. En we hadden niks door dus we voederen en later merk ik op dat hij zijn eten niet helemaal had opgegeten dus denk dat er iets is met hem. Ik en een vriendin beginnen de overschot er dan maar uit te scheppen zien wij in ene keer een staart te voorschijn komen. Pony had halve muis naar binnen gespeelt. Een week later weer het zelfde verhaaltje. Weer een bewijs dat paarden geen vleeseters zijn Tong uitsteken

Een vriendin van mij fokt bijna elk jaar met haar merrie en dan staat ze de hele zomer buiten met het veulen. Er liep een konijn over de wei en de merrie wa er niet zo blij mee. Ze heeft heel het konijn kapot geslagen.

Maar zelf hou ik het bij insecten en slakken enzo

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 16:03

Robinloverke schreef:
Een vriendin van mij fokt bijna elk jaar met haar merrie en dan staat ze de hele zomer buiten met het veulen. Er liep een konijn over de wei en de merrie wa er niet zo blij mee. Ze heeft heel het konijn kapot geslagen.

O! Dat doet me denken aan een onaangename ontmoeting tussen een damhert en mijn Sientje. Die stonden het ene moment gemoedelijk samen in de wei, het moment daarop sloeg Sientje het hert een gebroken rug. De jager moest hem uit zijn lijden verlossen. Ach gut
Het was precies rond de kerst, ik had al een tijdje ruzie in de familie omdat ik géén wild wilde eten. Intussen kon dus dankzij mijn paard iedereen op het landgoed damhert eten met de kerst.. Boos! Vork

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 16:19

Ik vond gisteren met uitmesten een platte muis... Denk dat Urby er met zijn grote voeten op is gaan staan Huilen van het lachen ROFL

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 16:27

Ik vermoord met oefenen regelmatig mijn pas de deux maatje bijna.... We zijn al heel vaak tegen elkaar opgeknald (en in galop dus ook) en we maken er een wedstrijdje van wie de andere het hardst kan prikken met de sporen, en keihard elkaars benen pletten natuurlijk Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 16:41

Insecten.... en helaas ook eens perongeluk jonge kuikentjes met een onvoorzichtige moeder die de weg overstak..... Boos!

Avary

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 17:16

Ik heb laatst op mijn werk een muis vermoord.. per ongeluk.. Ik pakte een zak brood en toen zat er dus een muis in.. haha ik schrok me kapot.. maar goed, dat beest was helemaal in paniek! Dus ik loop met die zak naar m'n baas toe, en hij zo: Tsja, ik ben niet zo'n held, stop hem maar in een krat. Dus met zak en al in een krat gelegd, andere krat er bovenop, in de hoop dat hij er over een uurtje uit zou zijn.
Nou, een paar uur later tilde ik het bovenste krat op, zat dat beest er nog steeds in. Dus ik dacht, nou ik ga hem buiten vrijlaten en doe het krat er weer op. Springt dat beest ineens door het handvat van het krat en rent in sneltreinvaart een muizenval in Tong uitsteken Denk niet dattie nog leeft Clown

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 22:17

Redrumfox schreef:
En ik denken dat ík grappig was met shampoo in het bubbelbaddeel van het zwembad, dit is nog genialer! Haha! ROFL

Had je afwasmiddel moeten doen! Pling

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 22:23

agos ik snap wat je voelt hoor.. Haha!

ik had het ook met mijn konijn.. super lief dier.. maar na 9 jaar niet meer zo heel interesant. dus ik had met mijn zusje afgesproken dat we er samen voor zouden zorgen!

en naja zo ging dat vanaf maandag in. ik dacht mijn zusje geeft hem vast wel eten die is er zo zot op nu hij ook van haar is.
maar zij dacht ach.. lotte is vast gewend dat zij hem eten moet geven dus laat ik nog maar even wachten. en toen zag mijn zusje die zaterdag dat onze liefe konijn onverleden was.. aangezien wij hem dus allebij geen eten hadden vergeten..

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-07 10:28

wat een verhalen allemaal Haha!

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 10:59

Muizen en ratten (tamme) toen ik een jonge torenvalk had.
Als kuiken kan hij ze niet 'heel' opeten dus moest ik ze in stukjes maken.
Had er niet echt veel moeite mee, op die manier haalde ik de 'mindere' uit mijn kwekerij en kreeg de valk het beste voer.

En hopeloze vogeltjes werden altijd bij mij gebracht...als het té zielig was maakte ik ze af..

(ik leer voor dierenarts assistente dus ik denk dat het wel een goede kwaliteit is als je niet zoveel moeite hebt om hopeloze en lijdende gevallen uit het lijden kan verlossen).

Diana_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 21:41

Mijn broertje heeft slangen, en die slangen eten muizen.
Maar er was een muis ontsnapt en toen ik 's morgens door mijn kamer rende (had haast) stapte ik ergens op. Omdat ik haast had, had ik niet omgekeken wat het was. Toen ik uit school kwam zag ik dat ik een muis platgestampt had. Verdrietig

Hope2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 21:47

ik rijd zelf op dierenambulance en moet ook vaak dode dieren van de weg halen .
Zo ook een keer een ochtend toen iemand een kat had aangereden .
Ik mopperen die autos etc etc .
Wat doe ik savonds als ik van stal naar huis rijd .
Schier er ineens een konijn voor mijn auto ik remde nog maar helaas er vol overheen .
Ben gelijk omgedraait en uit de auto gesprongen maar na een paar stuiptrekkingen was ie dood Huilen .
Dit was de eerste keer en was behoorlijk geschokt en heb goed op mezelf lopen mopperen .

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 21:56

MisMartine schreef:
Whah, wat doe je anders als 10 jaar bent en je speelt buiten met jongens?

Niet met barbypoppen spelen hoor Bloos

Ik in ieder geval absoluut geen beesten vermoorden.. Nogal zielig vond ik zelf (zo ook de jongens waar ik mee omging)
toen ik klein was ging ik altijd met een vriend huizen bouwen voor de mieren, en pissebedden redden. en we gaven ze ook namen Vork
nee, behalve muggen en luizen nooit wat vermoord..

paardje2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 22:20

Poging tot moord. Mag dat ook?

Ik ben vrijwilliger op een soort van kinderboerderij en daar hebben ze een konijnenburcht gemaakt. Hartstikke leuk. Hoge bult met in het midden een binnenplaats waar de tunnels op uit komen. Op die binnenplaats ligt een loodzware plaat die opgetilt moet worden om daaronder de voerbakjes te vullen. Op een 1 of ander mysterieuse manier was er een kalkoenkleutertje in de burcht gekomen die ik dus nooit gezien had en die zat achter mij. Dus ik sta op en draai om en wou de plaat laten vallen zonder te kijken(had al gezien dat de nijnen allemaal zaten te eten) en op dat moment wou die domme kalkoen van bovenaf uit de bakjes gaan eten, maar ja toen zat hij met zijn kop tussen het muurtje van de binnenplaats en de plank. Beest spartelen en krijsen. Dus ik snel plaat weer optillen. Maar beest had niks. Had verwacht dat hij minstens een schedelfractuur had, maar hij liep geschrokken weg en ging hysterisch om zij mammie roepen. dom beest.

Heb ook een keer een kuiken tussen de deur geplet, heeft het ook overleeft. En een geit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 22:48

zo die beesten hebben dan wel mazzel allemaal bij jou! mijn kat heeft ook wel eens tussen de deur gezeten, mogen snachts niet naar boven, en ik zou de deur dicht doen, liep die sukkel er net doorheen.. sloeg hem gelukkig niet hard dicht.. denk er nu wel heel goed om Ja

paardje2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 22:51

dees_daan schreef:
zo die beesten hebben dan wel mazzel allemaal bij jou! mijn kat heeft ook wel eens tussen de deur gezeten, mogen snachts niet naar boven, en ik zou de deur dicht doen, liep die sukkel er net doorheen.. sloeg hem gelukkig niet hard dicht.. denk er nu wel heel goed om Ja

We hadden 8 kalkoenkuikens. 26 kippenkuikens en 17 eendenkuikens. wat allemaal losloopt en achter mij aan rent. euh er zijn inderdaad wel wat doden gevallen, door gebrek aan overzicht. maar niet bij mij Lachen

en geiten zijn brutaal, helemaal die schoffies bij ons.

Only_Kiekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 00:30

Wat is dat toch met die hamsters en konijnen!:Y