Chiqa schreef:Haha jou avatar is wel toepasselijk!!Die spin van dat kantoor, dat is ook een grote zeg wat een griezel!!!
Mijn ava is ook gekomen na het nachtelijke akefietje met buurman en monster

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chiqa schreef:Haha jou avatar is wel toepasselijk!!Die spin van dat kantoor, dat is ook een grote zeg wat een griezel!!!
Vientje schreef:Jouw avatar is inderdaad erg leuk
Ben nu zo paranoïde voor uit het plafond vallende spinnen dat ik zojuist vanwege een langszoemende bromvlieg van schrik van mijn bureaustoel ben gepleurdKleermakerszit op een bureaustoel zonder leuningen is niet handig
deschels schreef:Mijn buurman heeft het ook met mij te doen hoor...
toen ik er net in ons nieuwe huis woonde was mijn vriend even weg en er zat een spin in de gang boven de deur (ik kon er niet bij )
Ik helemaal in paniek, vriend gebeld (die ook niets van spinnen moet hebben) die zei ga maar naar de buurman..
Maarja had die man nog nooit gezien???
Ik aanbeld, man doet open "hoi ik ben patricia je nieuwe buurvrouw en ik heb een spin in mijn gang"
die man heeft echt helemaal in een deuk gelegen, maar wel de spin verwijdert voor mij gelukkig..
Patsab schreef:Hier nog zo 1 die als de dood is voor spinnen, werkte vroeger in een groentezaak en moest voor een klant een kilo uien pakken, collega staat naast me aardappels in een schaal te doen, op het moment dat ik een graai wil doen, zie ik dus een vette spin tussen de uien, ik geef me daar een brul maar zo hard dat alle klanten zich te pletter schrokken en mijn collega de aardappels alle kanten opgooide![]()
Klanten lagen uiteraard helemaal in een deuk, ik met een giga rood hoofd de klant verder geholpen
Chiqa schreef:Weet je wat ook zo leuk is![]()
Als je lekker aan het autorijden bent, en er zakt een spin voor je langs.
Dat is écht levensgevaarlijk.
Chiqa schreef:Weet je wat ook zo leuk is![]()
Als je lekker aan het autorijden bent, en er zakt een spin voor je langs.
Dat is écht levensgevaarlijk.
RCHLLKE schreef:Dat je een foto hebt durven maken?!?!
Met de naam kan ik je niet verder helpen..
Patsab schreef:Hier nog zo 1 die als de dood is voor spinnen, werkte vroeger in een groentezaak en moest voor een klant een kilo uien pakken, collega staat naast me aardappels in een schaal te doen, op het moment dat ik een graai wil doen, zie ik dus een vette spin tussen de uien, ik geef me daar een brul maar zo hard dat alle klanten zich te pletter schrokken en mijn collega de aardappels alle kanten opgooide![]()
Klanten lagen uiteraard helemaal in een deuk, ik met een giga rood hoofd de klant verder geholpen