Pa belde net en hij heeft het nu uitgelegd, normaal wil ik eigenlijk niet veel blootleggen omdat daar op bokt zo snel verkeerd op wordt gereageerd, maar zelf moet ik het nu ook even kwijt.
Mijn ouders zijn gescheiden omdat zij is weggegaan, nu gingen ze een tijdje weer als goede vrienden met elkaar om zodat mijn broertje en ik ons wat fijner voelde als we kozen om naar de andere ouder te gaan voor een dagje. Nu hebben ze twee dagen geleden ruzie gehad, en omdat ik dit hondje via mijn moeder heb gehad, samen met haar ben uit gaan kiezen, mag ik haar niet meer terug nemen. Mijn moeder 'moet zelf maar voor mij zorgen als ze dieren wilt'. Dus, het is het hondje van mij en mijn moeder, woonde verder iedere dag van mij en zij zou enkel oppassen met vakanties, en vader kan dat blijkbaar niet hebben. Daarom heeft hij nu in het belletje naar de dierenbescherming, gezegt dat ze hem mogen houden. Ik zei hem dat mijn moeder dat zelf niet erg zal vinden, en dat hij haar niet klein krijgt. Of ik dan misschien toch mijn hondje mocht op gaan halen maar nee, dat mocht niet. Heb net mijn moeder maar weer even gebelt, want voordat hij mijn parkietje (gekregen van haar) ook wegdoe kan die in ieder geval bij haar terrecht dan. Bah, hoever kan hij nu toch gaan!
Ik moet trouwens nog gaan kijken hoor, zoals hun het zeggen is het inderdaad mijn hondje maar je weet het inderdaad nooit zeker. Vandaag kon ik alleen niet komen omdat de desbetreffende vrouw naar het ziekenhuis moest voor haarzelf. Ik heb haar dan ook nog niet gesproken en ze zou me vanavond bellen voor een afspraak. Ik weet even niet hoe ik me moet gedragen tegenover m'n vader, ben instaat om bij mijn moeder te gaan wonen maar daar is geen plek voor..beetje jammer dit.