Mas schreef:grappen maken om een ziekte doet voor mij niet onder voor spotten,
hetzelfde geldt voor het lachen om het leed van andermans paard...
Maar iedereen maakt hier zo'n rel om.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mas schreef:grappen maken om een ziekte doet voor mij niet onder voor spotten,
Noppes schreef:Ach ze meent het ook allemaal serieus he, Laura is gewoon een ontzettend gemeen en sadistisch kind die totaal geen gevoel heeft
Noppes schreef:Ach ze meent het ook allemaal serieus he, Laura is gewoon een ontzettend gemeen en sadistisch kind die totaal geen gevoel heeft
Noppes schreef:Maar er word niet mee gespot. Gewoon een grapje om te kijken hoe bokt reageerd.. En dat is dus gelukt zo te zien
Vind het gewoon zielig van jullie om haar dan direct persoonlijk aan te vallen in haar prive leven en hoe ze haar dieren echt zal behandelen. Ik denk dat ze paardvriendelijker met haar paard omgaat dan menig ander hier!
LauraMc schreef:Uhu, in mijn vrije tijd prik ik gaten in beesten
liannes schreef:Mas schreef:grappen maken om een ziekte doet voor mij niet onder voor spotten,
Maar iedereen maakt hier zo'n rel om.
LiSSy schreef:het is wel weer typisch bokt zeg... ik "the good old days" hadden we hier met z'n allen dubbel om gelegen
LauraMc schreef:Helpt het niet als ik hem gewoon geen of minder water geef?
katiavl schreef:Noppes schreef:Maar er word niet mee gespot. Gewoon een grapje om te kijken hoe bokt reageerd.. En dat is dus gelukt zo te zien
Vind het gewoon zielig van jullie om haar dan direct persoonlijk aan te vallen in haar prive leven en hoe ze haar dieren echt zal behandelen. Ik denk dat ze paardvriendelijker met haar paard omgaat dan menig ander hier!
Dan zal ze ook nodig voor gestraft worden, bewerkte foto zetten is verboden, en rellen ook, en topics van andere mensen bespreken ook en zeker ermee lachen. Loontje komt wel om zen boontje
Noppes schreef:LauraMc schreef:Uhu, in mijn vrije tijd prik ik gaten in beesten
Leuke hobby he lau? Morgen weer eens eentje proberen?
Noppes schreef:Geef toe, jullie kunnen er gewoon niet tegen dat jullie in de maling genomen zjin, en daarom reageren jullie zo
Beauty_yana0 schreef:Als het misschien bij een ander deel van bokt stond wel jaa, maar zo écht niet!
En het kan dan wel een melige bui zijn, maar dan ga je toch niet zo uit lopen dagen met dat je hem geen water meer moet geven of door moet prikken, dat vind ik vragen om rellen!
Marjolein_18 schreef:Ben ik dan de enige die hier wel de humor van inziet?![]()
Marly_ schreef:Noppes, vind je haar reactie op het bulten-paard wel normaal dan?