annepanne schreef:Dat laatste is duidelijk een mening. Maar als je met z'n allen rare opmerkingen gaat maken tegen één iemand, dan laat ik dat niet over mijn kant gaan! Ook al is het niet tegen mij!
Als je wat wilt doen tegen de broodfokkers, moet je én de consument goed informeren én in het beste geval gaan samenwerken met de dierenwinkel! Schrikken?
Ook een rattery kan niet alle ratten zelf houden! Door middel van die hele mooie doelstellingen komen er wél steeds meer ratten op de wereld! Weliswaar minder dan bij broodfokkers, maar fokken is fokken, lees: vermeerdering! Toch?
Door dw's in te laten zien hoe het volgens jullie wel moet (al is mijn mening dat dat ook echt al wel gebeurt!) en daarbij een goed gefokt ratje te verkopen met het juiste advies naar het goede adres kom je toch veel verder dan met modder gooien? Mag ik nog maar en meiske zijn maar jullie brengen geen OPLOSSING aan!Citaat:Wordt van deze hele simpele opmerkingen in dit topic echt héél vervelend!Citaat:Weet je meiske ik ben echt een heeeeel stuk ouder dan jij. Dus jouw opmerking gaat echt nat. En ik weet niet wat je hier nog doet als je t vervelend vind.....
En lezen is niet je sterke punt.. Komt misschien omdat je vele malen ouder bent dan mij. Wat je overigens ook niet méér recht van spreken geeft!
Zeker heb jij niet minder recht v spreken maar ben je niet zelf degene die over t feit dat t wel duidelijk was met welke leeftijdsgroep je van doen had? en nu haal je 2 dingen door elkaar miss zelf eerst even goed lezen. Verder ga ik niet in op gemekker over leeftijd want dat is jouw struikelblok niet t mijne. Ga zelf eens kijken bij tuincentra ed dan zal je zien dat er nog heel veel valt te verbeteren voor de dieren. Die winkles zijn uit op winst en staan niet open voor advies zeker niet als dat advies geld kosten en minder omzet geeft.
Verder weet ik niet tegen wie we met zijn allen rare opmerkingen maken hoor.....
Op de rest v wat je schrijft kan ik niet ingaan want ik begrijp niet wat je er zegt....