joycie schreef:Een goede dierenarts moet weten hoe hij/zij met feedback om moet gaan. Dat leren ze al in het eerste jaar van de opleiding.
Behalve als ze in belgie hebben gestudeerd.
Al de koppige/ neerbuigende zullen van daar komen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joycie schreef:Een goede dierenarts moet weten hoe hij/zij met feedback om moet gaan. Dat leren ze al in het eerste jaar van de opleiding.
katiavl schreef:joycie schreef:Een goede dierenarts moet weten hoe hij/zij met feedback om moet gaan. Dat leren ze al in het eerste jaar van de opleiding.
Behalve als ze in belgie hebben gestudeerd.
Al de koppige/ neerbuigende zullen van daar komen
Lowara schreef:hihihi. wat trouwens pas erg is, is hoe ze in dieren klinieken soms met de dieren omgaan.
mijn zus moet daar ook achter de schermen natuurlijk stages lopen, en je wilt niet weten hoeveel beesten er zieker worden, doodgaan of dat er nogal rare ongelukken gebeuren.
Lowara schreef:das nog niets, studenten haalde een grapje uit met een privekat die gewoon ter observatie was. kat was de volgende dag morsdood door hun 'grap"
Fielychi schreef:hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!
Hier moet ik toch even heel hard om lachen hoor!
Iedereen heeft van horen zeggen, heeft de meest spannende verhalen en natuuuuuuuuuuurlijk gaan alle dieren hartstikke dood als je ze achterlaat. Ze worden zwaar mishandelt; we laten ze vallen, prikken ze voor de lol 15x per uur met een naald omdat we dat leuk vinden om te zien en schoppen ze als ze ook maar een scheet laten.
KOM NOU TOCH!!!!![]()
Zoals ik al zei: iedereen zou eens een dag mee moeten lopen. Een leek als een zus die een keer een snuffelstage doet, natuurlijk ziet die het als verkeerd als een kat in 1x stevig vastgepakt wordt om even een prik te doen.
Dit is echter in het belang van het beest, zo beleeftdie er de minste stress aan. Maar goed...
Gaan jullie maar lekker wilde verhalen rondvertellen, ik heb het gehad hier.
Het IQ van sommige mensen hier is nog lager dan dat van hun beest.
katiavl schreef:Zoals het soort mensen die roepen dat je de kat mishandeld. Omdat die je aanvalt, en jij die stevig om de tafel duwt ter zelfprotectie![]()
Maar er zullen alvast slechte da zijn, zou maar raar zijn anders
Fielychi schreef:hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!
Hier moet ik toch even heel hard om lachen hoor!
Iedereen heeft van horen zeggen, heeft de meest spannende verhalen en natuuuuuuuuuuurlijk gaan alle dieren hartstikke dood als je ze achterlaat. Ze worden zwaar mishandelt; we laten ze vallen, prikken ze voor de lol 15x per uur met een naald omdat we dat leuk vinden om te zien en schoppen ze als ze ook maar een scheet laten.
KOM NOU TOCH!!!!![]()
Zoals ik al zei: iedereen zou eens een dag mee moeten lopen. Een leek als een zus die een keer een snuffelstage doet, natuurlijk ziet die het als verkeerd als een kat in 1x stevig vastgepakt wordt om even een prik te doen.
Dit is echter in het belang van het beest, zo beleeftdie er de minste stress aan. Maar goed...
Gaan jullie maar lekker wilde verhalen rondvertellen, ik heb het gehad hier.
Het IQ van sommige mensen hier is nog lager dan dat van hun beest.
katiavl schreef:sorry maar![]()
leg dan uit wie de geldwolf is met geen hart voor dieren...
Citaat:Inderdaad in merelbeke staat er een trekpaard.
Denk dat het plaatje wat meer gaat kosten dat 2000 euro.
Nu mag hij eindelijk weg. De eigenaars hebben aan zijn stal een heuse dankbrief plus foto van het dier met verhaaltje dat hij het de afgelopen twee maand zo goed heeft gehad.
En dat hij nu eindelijk terug voor de kar gaat kunnen lopen, plus dat het nu een heel ander dier is.
vond ik wel erg lief :