Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Barmat schreef:Zulke dieren eten geen dood voer, vandaar het levend geven.
Tja, tis misschien cru, maar zo werkt het in de natuur nu eenmaal ook. Ik heb er weinig moeite mee.
Ik vind de foto's erg mooi, had zoiets nog niet gezien, interessant!
gekkeils schreef:Ja. maar wie weet hoelang hij van zijn moeder af is? Alstie gelijk eraf is vind ik het niet zo erg. maar van de dierenwinkel naar huis wel.
gekkeils schreef:Nee. Gewoon zorgen dat dat babymuisje of meteen dood gaat, of niet. en geen hele reizen maakt naar de mond van zon spin.
Eightlegged schreef:Ik voer ook dood, maar ik fok de muizen zelf en maak ze zelf dood. De ingevroren muizen die je in de winkel kan kopen zijn over het algemeen niet de gezondste dieren, en ik wil toch wel graag zeker weten dat het dier wat zo'n muisje eet wel een gezonde muis te eten krijgt..
Gekkeils, het zit je wel enorm dwars he? Ontzettend zeg..
gekkeils schreef:Nee. Gewoon zorgen dat dat babymuisje of meteen dood gaat, of niet. en geen hele reizen maakt naar de mond van zon spin.
pharagirlke schreef:Eightlegged: wat ik niet kon opmaken uit je verhaal, dit muisje is toch dood wanneer het in de mond gaat of niet? Gezien hij het dingetje eerst vergiftigd? (of heb ik het nu zo verkeerd gelezen)
Yessy schreef:Wat ik ervan begreep, is dat hij sterk gif in z'n prooi spuit, waardoor deze direct doodgaat en als het ware oplost/vloeibaarder wordt, waarna hij hem een soort van naar binnen zuigt. Dus eerst gif/dood, en dan naar binnen slurpen.