Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jesperlover schreef:Ieder ding dat een hart heeft, dat dus leeft, heeft recht op een levenmensen die het daatNIET mee eens zijn;
plaats hier dan geen bericht!
jesperlover schreef:orange1 schreef:ppppffff belachelijk hoe iedereen hier doet !
sorry hoor maar wat is een muis ?
inderdaad een dier
een paard is ook een dier en die maaken we toch ook niet dood?
en ik vind het even erg !
en dat er mensen zijn die de muisen dood maken vind ik ook zo erg
sorry hoor maar ieder dier heeft recht op een leven !
of ze nou groot zijn of klein !
wat zouden julie er van vinden dat je gevonden werd en meteen dood gemaakt werd?
hebben jullie daar wel eens aan gedacht?
en nu weet ik zeker dat ik stomme reacies krijg
maar dat is dus BOKT !
daarom ben ik hier niet meer vaak
laat die dieren leveN !
Ik ben het echt helemaal met je eens, op onnodige toppics (hier dus antwoorden) ga ik echt NIET OP IN!!! want zoals je dus ziet! mischien vind mijn hamster ze ook wel lief en leuk?? wie weet??
Ik voed ze op tot ze groot zijn .. zijn ze tam dan houd ik ze in een groot aquarium ! Ze hebben dan een fijn leven zonder dat ze ooit een prooi worden!!!wat iedereen ook zegt ik houd ze toch wel. Ik ben vanacht om de 2 uur uit gegaan om hun kruik te verversen en voer te geven
!
DAT IEDEREEN HET FF WEET!! IK REAGEER NIET OP VAGE/RARE ANTWOORDEN!!!!
jesperlover schreef:orange1 schreef:ppppffff belachelijk hoe iedereen hier doet !
sorry hoor maar wat is een muis ?
inderdaad een dier
een paard is ook een dier en die maaken we toch ook niet dood?
en ik vind het even erg !
en dat er mensen zijn die de muisen dood maken vind ik ook zo erg
sorry hoor maar ieder dier heeft recht op een leven !
of ze nou groot zijn of klein !
wat zouden julie er van vinden dat je gevonden werd en meteen dood gemaakt werd?
hebben jullie daar wel eens aan gedacht?
en nu weet ik zeker dat ik stomme reacies krijg
maar dat is dus BOKT !
daarom ben ik hier niet meer vaak
laat die dieren leveN !
Ik ben het echt helemaal met je eens, op onnodige toppics (hier dus antwoorden) ga ik echt NIET OP IN!!! want zoals je dus ziet! mischien vind mijn hamster ze ook wel lief en leuk?? wie weet??
Ik voed ze op tot ze groot zijn .. zijn ze tam dan houd ik ze in een groot aquarium ! Ze hebben dan een fijn leven zonder dat ze ooit een prooi worden!!!wat iedereen ook zegt ik houd ze toch wel. Ik ben vanacht om de 2 uur uit gegaan om hun kruik te verversen en voer te geven
!
DAT IEDEREEN HET FF WEET!! IK REAGEER NIET OP VAGE/RARE ANTWOORDEN!!!!
jesperlover schreef:ik heb op de hooizolder 3 verldmuisjes gevonden in het hooi met de oogjes nog dicht en de moeder kon iknergens vinden. al het hooi is nu weg!! wat moet ik nu doen? wat eten ze ? !!
HELP MEE!!
Wuis schreef:jesperlover schreef:Ieder ding dat een hart heeft, dat dus leeft, heeft recht op een levenmensen die het daatNIET mee eens zijn;
plaats hier dan geen bericht!
Een ding, zet ze niet bij je hamster in.
jesperlover schreef:eten ze dat ook al met de ogen dicht ?
Ze beginnen al tandjes te krijgen! is dit het teken dat over een paar dagen hun ogen los gaan ??