hond geslagen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cer

Re: hond geslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 14:52

Dat zou ik trouwens ook niet willen, mensen die zomaar aan mn hond gaan zitten.... net zo irritant

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 14:52

Ja, je zit toch ook neit met je klauwen zomaar in andermans kinderwagen?

En als je hond dat niet leuk vind, en hapt, dan is ie plotseling vals...

Loody

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 14:54

das moeilijk bij mij... mijn herder is mega eenkennig en wil niet door andere mensen geaaid worden..... mijn labrador wel...echt allemans vriend... ik heb er niet zo'n probleem mee hoor....
ik vind het anders als ze allebei aan de lijn zijn... dan moeten ze op het baasje letten en niet gestoord worden door vreemde handen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 14:57

Mijn dalmaat mag door niemand meer geaaid worden. Als hij losloopt tot daar aan toe. Maar aan de lijn niet. Laatste, ik was aan het kijken bij mijn zusjes les. Hond bij me, kunnen we mooi zitoefening doen. Iedereen die langs loopt wil mijn hond aaien, ook volwassenen. 'Hij is zooo lief, alle dalmatiers zijn zooo lief' En ik ben vervolgens zooo stom als ik niet wil dat mijn hond onder zijn werk word geknuffelt en alles.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 14:57

Wat die vrouw heeft gedaan is echt belachelijk :S Je hebt met je poten van andermans dieren af te blijven. Vooral als deze gelijk terugkomt als hij door de eigenaren geroepen word.
Ik kan me wel voorstellen dat de vrouw geiriteerd was, maar slaan doe je gewoon niet.

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 14:58

mistery schreef:
Wat die vrouw heeft gedaan is echt belachelijk :S Je hebt met je poten van andermans dieren af te blijven. Vooral als deze gelijk terugkomt als hij door de eigenaren geroepen word.
Ik kan me wel voorstellen dat de vrouw geiriteerd was, maar slaan doe je gewoon niet.

En WAAR lees jij dat deze hond teruggeroepen werd???

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 15:01

Als ze hem heeft kunnen raken liep de hond niet snel genoeg terug Tong uitsteken

Mee eens, aan de lijn is anders als los...

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 15:02

Cer schreef:
Als ze hem heeft kunnen raken liep de hond niet snel genoeg terug Tong uitsteken

Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 15:03

De volgende keer dat de hond word teruggeroepen weet hij niet hoe snel hij terug moet komen Tong uitsteken

Maar inderdaad, als hij daar werkelijk werd terug geroepen was het een heel ander verhaal geweest.

Don_Zhivago

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 16:04

o o wat een gedoe weer hier hoor!!!

als al die dwazen hier op bokt nou eerst alle pagina's lezen voor ze met een opmerking komen...

alles is nu al 100 x gezegd
wat die vrouw deed was niet goed...

MAAARRR die hond hoort geen stok bij een vreemde uit zn handen te halen... wat als er een kind met een stok loopt... dan kan die dat ook doen...

denk gewoon logisch na!

en als je reageerd... reageer dan normaal en niet als een klein kind!!

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 17:19

Moderatoropmerking:
Zullen we de discussie een beetje gezellig houden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 18:19

Prommessa. Rustig, de meeste die hier in disscussie zijn zijn in discussie over het feit dat sommige vinden dat de vrouw , ik citeer " Een mep hadden moeten krijgen " En " Moet ze daar maar niet lopen met een stok" En niet meer over het feit dat de vrouw de hond niet had mogen slaan. Denk dat daar iedereen mee eens is.

Maar ik ben het met je eens dat het onverantwoordelijk is, de volgende keer pakt hij perongeluk een kinderhandje mee.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 18:52

Nu zullen we het verhaal eens herhalen en het woord "hond" vervangen door "kind". Alleen gaat dat kind natuurlijk niet met zijn bek aan de stok hangen, grinnik, maar die wil het wel afpakken.

En die vrouw slaat nu dat kind.

Hoe denken de mensen hier dan over het slaan?

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 19:12

Ik denk dat ik hier niet eens een reactie op ga geven...

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 19:14

Desiree schreef:
Nu zullen we het verhaal eens herhalen en het woord "hond" vervangen door "kind". Alleen gaat dat kind natuurlijk niet met zijn bek aan de stok hangen, grinnik, maar die wil het wel afpakken.

En die vrouw slaat nu dat kind.

Hoe denken de mensen hier dan over het slaan?

Dan nog zou vind ik dat het kind een mep moet hebben, alleen doe je dat als ouder dan zelf

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 19:26

ehm, ja, maar dat doet de ouder zelf niet. net zo min als de hondeneigenaar in dit geval zelf optrad tegen de hond (hoewel ze daar misschien ook niet de kans toe heeft gekregen).

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 19:30

aan de andere kant, als ik zou denken dat een kind me aanvliegt krijgt hij ook een mep.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 19:35

Zelfs als het kind je schopt, en je doet wat terug.... dan zijn de ouders niet voor rede vatbaar. Dat weet ik zeker.

Don_Zhivago

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 19:39

ik vind dat je het niet kan vergelijke... een kind en een hond...

het gaat er gewoon om dat die hond geen stok van iemand anders moet pakken... als er een keer een kind met een stok loop en hij doet het ook dan is de kans groot dat hij het kinderarmpje er bij pakt...
moeder van het kind doen aangifte... hond word afgemaakt...

en waarom... omdat de baas niet vooruit heeft gedacht...

honden worden gemaakt door de baas.. en ik vind dat je bij een jonge pup vooruit moet lopen op de zaken..

het is goed dat de hond los liet op het moment dat de TS die riep.. heel goed.. daarin kan je zien dat tie tog wel een opvoeding heeft gehad...

maar dat is achteraf.

in eerste instantie hoort hij geen eens op die vrouw af te rennen om de stok te pakken..

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 19:41

Hoezo niet kunt vergelijken?
Stel dat de moeder net zo boos wordt, als de eigenaresse van de hond, wie ben jij om te bepalen voor die eigenaresse dat ze dan niet boos mag worden?

het gaat mij om de reactie van de mensen: die is eigenlijk hetzelfde.
Laatst bijgewerkt door Desiree op 19-10-06 19:41, in het totaal 1 keer bewerkt

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 19:41

Een hond die niet luisterd moet aan de riem zeker als ze andere mensen gaan lastig vallen, bij ons loopt ook een vrouw in het park en die houd absoluut niet van honden.Laatst zwaaide ze met haar paraplu,en als ik haar zie doe ik mijn hond aan de riem.Het is jou hond en die moet een ander niet tot last zijn,kan me ook wel een beetje voorstellen dat ze mepte omdat je nooit weet wat een vreemde hond doet.Jij kan wel zeggen dat het een leive hond is maar die vrouw weet dat niet.

Chantal78

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 19:45

wat een belachelijk w*f zeg.Ik heb mijn hond altijd los ook toen hij een pupje was en uit jouwn verhaal te lezen had die vrouw zo'n speelding voor de hond dus zelf ook een hond en waar was die dan?aan de riem of los.Laat je pup maar lekker los lopen daar leert hij het beste van Haha!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 19:52

Lekker los laten lopen moet kunnen ja. MAar mensen moeten ook lekker kunnen lopen zonder lastig gevallen te worden. Leven en laten leven. De hond had nooit die stok van die vrouw vast mogen grijpen. Maar zij had niet mogen slaan.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 20:02

Ik vind dat een rare vergelijking desiree..Met dat kind.
Als een vreemde je kind slaat accepteert ook niemand dat toch?

Lijkt mij tenminste.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 20:07

Nee, dat lijkt mij ook. MAar waarom moeten mensen wel accepteren dat hun hond geslagen wordt?