Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Everest schreef:oow.. sorry...
Ik lees net een paar bladzijden terug.. van Biepmiep en Baroen..
Dat black&tans er eigenlijk niet bijmogen..
Naja.. ik vind haar eigenlijk wel een jack russell.. dus ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ze erbij staat ?
Ik vind haar in ieder geval geweldig, super lief, luistert goed etc.
mekkie schreef:dan is een voskleurige fries zeker ook geen fries.ik vind je hondje echt superleuk hoor!
Snackie schreef:een jack russel is een jack russel.
dat black en tan een kleur is die niet in het stamboek mag of weet ik veel wat heeft niets te maken met het topic.
een jack is een jack,of ie nu zwart wit of groen is
Snackie schreef:een jack russel is een jack russel.
dat black en tan een kleur is die niet in het stamboek mag of weet ik veel wat heeft niets te maken met het topic.
een jack is een jack,of ie nu zwart wit of groen is
Snackie schreef:ze is erg leuk zeg!!heeft ze altijd een oor rechtop,en 1 hangend, bij skippy i dat er verschillend per dag,soms staan ze beide,soms beide naar voren,of 1
nienke_92 schreef:Sorry hoor, maar ik snap jullie discussie niet! Ik bedoel als je van iemand een Jack Russel heb gekocht, dan ben je toch in het bezit van een Jack Russel. Mijn hondje (zie foto's vorige pagina of profiel) hebben wij gekocht onder de naam van een Jack Russel. Zo staat hij ook ingeschreven. Maar al kun je het niet zien, in sammie zit wat bloed van een teckel. Maar iedereen mag toch zelf weten wat hij een teckel vind. En als iemand een B&T een Jack Russel vind, dan mag hij dat toch vinden?? En als iemand dat niet vind, dan respecteer je die mening toch ook??
Snackie schreef:@ illi, wat een wijsneus zeg!super!