JustNanno schreef:Nee. Van een gaatje in een oor word ik niet anders hoor...
en een snee onder de anus?? een tand door de lip geslagen? vermagering etc etc???
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JustNanno schreef:Nee. Van een gaatje in een oor word ik niet anders hoor...
JustNanno schreef:Niemand weet hoe die wondjes daar gekomen zijn. Jij niet en ik niet. Ik denk er het 'positieve' van, jij verzint allemaal spookverhalen.
Nu zoek je het echt zelf maar uit, mijn mening over die foto's heb je.
JustNanno schreef:Tja, maar elke hond heeft wel eens een wondje. De toedracht is in dit geval giswerk, dus ik heb je gezegd hoe ik er over denk.
JustNanno schreef:Oh lezen is moeilijk.
Jij was er niet bij hoe die wondjes veroorzaakt werken, dus weet je ook niet hoe dat gebeurd is. Als je een gaatje in het oor al verminking vind, dan weet ik direct hoe overtrokken al die spookverhalen zijn. En dit was echt mijn laatste reactie.
Citaat:nog iemand die de intentie van de petitie niet snapt.... jammer maar ik ga het niet nog een keer herhalen... gewoon een kwestie van lezen
Citaat:ja lezen is moeilijk voor JOU ja want jij hebt schijnbaar die hele site niet gelezen van die link die ik je gaf!!!
sorry hoor.. maar dat jij jezelf dierenvriend durft te noemen... bah!! jij steekt alleen je kop in het zand en je lees alleen maar wat je WIL lezen en het belangrijkste.. daar lees jij gewoon overheen omdat het niet in je straatje past... misschien heb je er wel moeite mee om het te geloven en bescherm je je zelf door zo te reageren... moet jij weten maar ga mij er niet van beschuldigen dat ik alles uit me duim zuig!!!
Citaat:
Ik vind hierin dat je een paar harde uitspraken doet. Ik vind dat in dit topic ook dingen gezegd worden die niet reeël overkomen. Iedereen mag dat vinden, net zo goed als jij wat anders mag vinden. Dat betekend nog niet dat je een ander 'geen dierenvriend' hoeft te noemen.
En de link...dat is die van ukce.nl? Als dat zo is...die is haast niet te laden...dus lijkt me niet echt een eerlijk argument.
Citaat:daarom zijn wij ervoor om de honden die dus in beslag zijn genomen de MAG test te laten doen.. slagen ze, onvruchtbaar maken en door laten leven.. zo sterven ze vanzelf uit
en ook de eigenaren en fokkers een hoge straf geven zodat ze het de volgende keer wel willen laten om er 1 zonder stamboom aan te schaffen
Kitty1984 schreef:Hahaha..dank je voor deze privé service
Denk alleen dat dat niet haalbaar is....neemt niet weg dat er wel iets gedaan moet worden.
Maar ik begreep de strekking verkeerd.
Ylana schreef:Even over doorligplekken.
Mijn honden hebben hier twee grote manden, met 2 hele dikke dekens erin.
En nóg verkiezen ze de grond boven hun mand.
En ja, ook zij hebben doorligplekken.
Doorligplekken zeggen mij dus helemáál niets!!!
JustNanno schreef:En ook elke hond kan schurft krijgen. En dat duurt wel even voordat dat helemaal over is en je er niets meer van ziet.
JustNanno schreef:Tja, beweer maar eens dat het niet zo is...
JustNanno schreef:en misschien waren ze er mee bezig maar is het dier voordat de behandeling klaar was. Nogmaals, je weet niet wat er gebeurd, dus waarom dan direct zo hard rond schreeuwen.