Petitie tegen de RAD

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Limanade

Re: Petitie tegen de RAD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-06 14:11

JustNanno schreef:
Nee. Van een gaatje in een oor word ik niet anders hoor...

en een snee onder de anus?? een tand door de lip geslagen? vermagering etc etc???

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 14:15

Niemand weet hoe die wondjes daar gekomen zijn. Jij niet en ik niet. Ik denk er het 'positieve' van, jij verzint allemaal spookverhalen.

Nu zoek je het echt zelf maar uit, mijn mening over die foto's heb je.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-06 14:18

JustNanno schreef:
Niemand weet hoe die wondjes daar gekomen zijn. Jij niet en ik niet. Ik denk er het 'positieve' van, jij verzint allemaal spookverhalen.

Nu zoek je het echt zelf maar uit, mijn mening over die foto's heb je.

hoezo spookverhalen terwijl je bewijs op foto hebt!!!!
die wondjes horen daar helemaal niet te zitten!!! die hondjes horen GOED BEHANDELD te worden!!! maar dat worden ze niet!!!! dat is toch wel duidelijk te zien op die foto's of niet soms???
en diegene die daar voor verantwoordelijk zijn is de AID omdat de honden onder hun verantwoordelijkheid vallen

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 14:19

Tja, maar elke hond heeft wel eens een wondje. De toedracht is in dit geval giswerk, dus ik heb je gezegd hoe ik er over denk.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-06 14:22

JustNanno schreef:
Tja, maar elke hond heeft wel eens een wondje. De toedracht is in dit geval giswerk, dus ik heb je gezegd hoe ik er over denk.

helemaal geen giswerk
die honden vallen onder de verantwoordelijkheid van de AID en die behoren er op toe te zien dat deze dieren goed behandeld worden
die honden zitten daar maanden in zo'n hokje en komen er zwaar vermagerd en verminkt uit
rara wie zou daar voor verantwoordelijk zijn???

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 14:24

Oh lezen is moeilijk.

Jij was er niet bij hoe die wondjes veroorzaakt werken, dus weet je ook niet hoe dat gebeurd is. Als je een gaatje in het oor al verminking vind, dan weet ik direct hoe overtrokken al die spookverhalen zijn. En dit was echt mijn laatste reactie.

Doei, doei

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-06 14:28

JustNanno schreef:
Oh lezen is moeilijk.

Jij was er niet bij hoe die wondjes veroorzaakt werken, dus weet je ook niet hoe dat gebeurd is. Als je een gaatje in het oor al verminking vind, dan weet ik direct hoe overtrokken al die spookverhalen zijn. En dit was echt mijn laatste reactie.

Doei, doei

ja lezen is moeilijk voor JOU ja want jij hebt schijnbaar die hele site niet gelezen van die link die ik je gaf!!!
sorry hoor.. maar dat jij jezelf dierenvriend durft te noemen... bah!! jij steekt alleen je kop in het zand en je lees alleen maar wat je WIL lezen en het belangrijkste.. daar lees jij gewoon overheen omdat het niet in je straatje past... misschien heb je er wel moeite mee om het te geloven en bescherm je je zelf door zo te reageren... moet jij weten maar ga mij er niet van beschuldigen dat ik alles uit me duim zuig!!!

Kitty1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 14:31

Citaat:
nog iemand die de intentie van de petitie niet snapt.... jammer maar ik ga het niet nog een keer herhalen... gewoon een kwestie van lezen

Misschien de titel dan eens veranderen?

(En ik heb btw wel gelezen...maar ga niet elke reactie tussen alle quotes door uitpluizen).

Citaat:
ja lezen is moeilijk voor JOU ja want jij hebt schijnbaar die hele site niet gelezen van die link die ik je gaf!!!
sorry hoor.. maar dat jij jezelf dierenvriend durft te noemen... bah!! jij steekt alleen je kop in het zand en je lees alleen maar wat je WIL lezen en het belangrijkste.. daar lees jij gewoon overheen omdat het niet in je straatje past... misschien heb je er wel moeite mee om het te geloven en bescherm je je zelf door zo te reageren... moet jij weten maar ga mij er niet van beschuldigen dat ik alles uit me duim zuig!!!

Ik vind hierin dat je een paar harde uitspraken doet. Ik vind dat in dit topic ook dingen gezegd worden die niet reeël overkomen. Iedereen mag dat vinden, net zo goed als jij wat anders mag vinden. Dat betekend nog niet dat je een ander 'geen dierenvriend' hoeft te noemen.
En de link...dat is die van ukce.nl? Als dat zo is...die is haast niet te laden...dus lijkt me niet echt een eerlijk argument.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-06 14:34

Citaat:

Ik vind hierin dat je een paar harde uitspraken doet. Ik vind dat in dit topic ook dingen gezegd worden die niet reeël overkomen. Iedereen mag dat vinden, net zo goed als jij wat anders mag vinden. Dat betekend nog niet dat je een ander 'geen dierenvriend' hoeft te noemen.
En de link...dat is die van ukce.nl? Als dat zo is...die is haast niet te laden...dus lijkt me niet echt een eerlijk argument.

die harde uitspraken gaan over en weer hoor..
en die site doet het bij iedereen alleen de een heeft een snellere verbinding dan de ander
zal ik voor jou dan maar even een quote doen van waar de petitie wel voor staat???

Citaat:
daarom zijn wij ervoor om de honden die dus in beslag zijn genomen de MAG test te laten doen.. slagen ze, onvruchtbaar maken en door laten leven.. zo sterven ze vanzelf uit
en ook de eigenaren en fokkers een hoge straf geven zodat ze het de volgende keer wel willen laten om er 1 zonder stamboom aan te schaffen

zo misschien iets duidelijker??? Haha! komt dus aardig overeen met hetgeen je zelf zegt wat er aan gepakt moet worden...

Mandy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 14:48

Even een berichtje ga thuis hier even goed na kijken!!!

Kitty1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 14:49

Hahaha..dank je voor deze privé service Tong uitsteken

Denk alleen dat dat niet haalbaar is....neemt niet weg dat er wel iets gedaan moet worden.

Maar ik begreep de strekking verkeerd.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-06 14:51

Kitty1984 schreef:
Hahaha..dank je voor deze privé service Tong uitsteken

Denk alleen dat dat niet haalbaar is....neemt niet weg dat er wel iets gedaan moet worden.

Maar ik begreep de strekking verkeerd.

graag gedaan Tong uitsteken Haha!

inderdaad.. veel mensen begrijpen het verkeerd..
en of het haalbaar is dat zien we tegen die tijd als we 40.000 handtekeningen hebben...
we hebben een goed plan op papier staan wat door een professof word uitgelegt aan de 2e kamer... dus we hebben goede hoop Haha!

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 14:52

Even over doorligplekken.
Mijn honden hebben hier twee grote manden, met 2 hele dikke dekens erin.
En nóg verkiezen ze de grond boven hun mand.
En ja, ook zij hebben doorligplekken.
Doorligplekken zeggen mij dus helemáál niets!!!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-06 14:54

Ylana schreef:
Even over doorligplekken.
Mijn honden hebben hier twee grote manden, met 2 hele dikke dekens erin.
En nóg verkiezen ze de grond boven hun mand.
En ja, ook zij hebben doorligplekken.
Doorligplekken zeggen mij dus helemáál niets!!!

het zijn niet alleen doorligplekken maar ook schurft.. is door een DA bevestigd

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 15:04

En ook elke hond kan schurft krijgen. En dat duurt wel even voordat dat helemaal over is en je er niets meer van ziet.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-06 15:05

JustNanno schreef:
En ook elke hond kan schurft krijgen. En dat duurt wel even voordat dat helemaal over is en je er niets meer van ziet.

tuuuuuuuurlijk... Ach gut

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 15:08

Tja, beweer maar eens dat het niet zo is...

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-06 15:25

JustNanno schreef:
Tja, beweer maar eens dat het niet zo is...

als dat zo is is de AID er nog steeds verantwoordelijk voor en behoren hun die honden te laten behandelen door een DA

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 15:27

en misschien waren ze er mee bezig maar is het dier voordat de behandeling klaar was. Nogmaals, je weet niet wat er gebeurd, dus waarom dan direct zo hard rond schreeuwen.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-06 15:28

JustNanno schreef:
en misschien waren ze er mee bezig maar is het dier voordat de behandeling klaar was. Nogmaals, je weet niet wat er gebeurd, dus waarom dan direct zo hard rond schreeuwen.

ja hoor.. 3 tot 6 maanden bezig om schurft weg te krijgen...
die dieren zien geen DA!!

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 15:45

je weet niet of ze een DA zien ofniet, jeeeee wat zie jij een spoken....

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 15:49

Lima het enige bewijs dat jij hebt zijn foto's die niet iedereen schokkend vind, dus ik weet het niet hoor, maar ik ben ook nog steeds niet overtuigd!

Je bent paniek aan het zaaien met als bewijs een paar foto's, ik wil meer bewijs zien voordat ik mijn mening verander.

En de meest site's zijn gemaakt door de mensen van wie die honden waren en zijn ze logisch genoeg vreselijk tegen de AID gericht.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-06 16:05

sorry hoor... ik word hier zo moe van...
foto's verhalen allemaal bewijs dat zoiets gebeurt!!!
en al is het er maar bij 1 hond... dan is het nog steeds 1 hond te veel!!!
er worden zulke grote fouten gemaakt bij de AID.. en nee dat zulen ze niet toe geven... honden die niet eens onder de wet vallen worden afgemaakt VOORDAT de rechter uitspraak doet...

stel nou dat jou kruising doberman-labrador in beslag genomen word... je vecht een rechtzaak aan en die ben je aan het winnen... verteld de AID doodleuk dat je hondje al afgemaakt is!!!
de AID mag niks met de honden doen VOORDAT de rechter uitspraak heeft gedaan... dus ze zijn zeker strafbaar bezig!!! en ga nou niet zeggen dat het niet zo is!!!
totdat je zelf in zo'n situatie komt

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 16:08

Dat mag wel....er is al bepaald dat die hond onder de RAD valt, dus mag hij afgemaakt worden. En daar is volgens mij niets tegen te doen.

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 16:12

foto's verhalen van mensen die het meegemaakt hebben, en dat in een vlaag van woede schrijven of vertellen. Maar er zijn ook verhalen van de andere kant, zoals mijn voorbeeld wat meteen weggewuifd wordt!!!!!!!
'' Dat is er maar een'' dat is er misschien ook maar een van de vele die gewoon terug komen, en goed verzorgd zijn.
Ik sta open voor hard bewijs dat de AID de dieren niet goed verzorgd, maar tot nu toe is het niet hard genoeg.

Als het wel zo is vind ik dat dat aan alle klokken en bellen moet hangen en van alle daken afgeschreeuwd moet worden, maar ik ben nog niet overtuigd.

Heb je al eens een mail naar de AID zelf gestuurd? Om te horen hoe of wat? of heb je ze eens gebeld ofzo? Doe dat es, vraag eens hun reactie op jou verhaal