samyrah schreef:
Waarom is iedereen zo bang om brokken te geven?
Volgens mij zijn er veel meer hondeneigenaren bang om juist geen brokken te geven dan dat er hondeneigenaren zijn die bang zijn om ze wel te geven.
Citaat:Ik weet niet meer wie dat vroeg, over het vergelijkingsstaatje met verschillende voersoorten. Kom een keer langs in de winkel, dan kan je hem zien.
Eh sorry, ik ben best nieuwsgierig aangelegd, hoor. Maar vind je het heel gek als ik het er niet voor over heb om 400 km te gaan rijden om een voedingsstaatje te zien waarvan ik op m'n klompen aan kan voelen dat er iets niet aan klopt? Of niet aan jouw interpretaties van het staatje, dat kan natuurlijk ook.
Citaat:Heb je wel rekening gehouden met de drogestofgehalten van de voedingen die je hebt vergeleken? Daar kun je namelijk pas wat mee, niet met een verschil in wat er in de voeding per kg zit.
Volgens mij heb ik heel duidelijk uitgelegd hoe ik het precies heb berekend en waarom je op die manier verschillende voeders prima met elkaar kunt vergelijken. Mijn berekening heeft juist niets te maken met wat er in de voeding per kilo zit, maar toont aan welk percentage van de calorieën die het voer levert wordt gevormd door eiwitten. Ik denk dat je het nog even na moet lezen, want volgens mij heb je nog niet begrepen wat ik heb geprobeerd duidelijk te maken.