Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:Een hond zou in geen geval ergens in mogen bijten, of het nou een kind of een kat is en ongeacht of het op zijn territorium komt of niet.
Die hond hoort zo opgevoed te zijn, dat dat nooit kan gebeuren.
Welshcobfan schreef:Weet je waar ik een tyfus hekel aan heb? Krolse katten onder je raam! Ik gooi dan met alle liefde water naar buiten toe in de hoop dat ze weggaan
Goof schreef:kennelijk zijn jouw honden op dit punt dus niet 100% betrouwbaar.
ThePast03 schreef:Goof schreef:kennelijk zijn jouw honden op dit punt dus niet 100% betrouwbaar.
Noem jij mij een hond die wel 100% betrouwbaar is als er een vreemde kat in de tuin loopt en de baasjes binnen zijn?
Onze tuin is 40 meter lang en ik kan en wil niet de hele dag onze honden in de gaten houden.
Goof schreef:Andermans katten in je huis is inderdaad te absurd voor woorden en ook ik zou er niet blij mee zijn, maar jongens, dit is toch wel enorm kinderachtig zeg.....
Goof schreef:Dat kan ik me zeer goed voorstellen ja!
Desiree schreef:Goof schreef:Andermans katten in je huis is inderdaad te absurd voor woorden en ook ik zou er niet blij mee zijn, maar jongens, dit is toch wel enorm kinderachtig zeg.....
Nee, niet kinderachtig maar de enige optie om het op te lossen. De eigenaren van de katten zijn kinderachtig, want die doen er niets aan.
ellenlouise schreef:Vreemd, want uit zijn lijden verlossen is het beste wat je kunt doen. En helaas zie je het maar al te vaak, aangereden poezen... (en egels, vogels, konijnen etc..). Soms denk ik wel eens dat mensen niet eens moeite doen om een dier te ontwijken.
Goof schreef:Een hond zou in geen geval ergens in mogen bijten, of het nou een kind of een kat is en ongeacht of het op zijn territorium komt of niet.
Die hond hoort zo opgevoed te zijn, dat dat nooit kan gebeuren.
Goof schreef:Ja hoor ThePast03, heb het hele topic gelezen en heb dus ook gelezen over de ontmoeting tussen je angstbijter en de kat, maar al heb jij 60 elkaar ophitsende honden, dan nog zouden ze moeten weten (van jou) dat ze in geen geval de kat te grazen mogen nemen.
Ook al zijn het opvanghonden.
En nee, ik vind het niet gek dat jij je druk maakt om vreemde katten in de tuin. Tot nu toe is er niets gebeurd, maar je zegt zelf dat je niet gek zou opkijken als er eens iets gebeurt, kennelijk zijn jouw honden op dit punt dus niet 100% betrouwbaar.
Goof schreef:Na jouw opmerking die hierboven gequoot staat, is een zeer goede oplossing geopperd. Beter dan andermans dieren kinderachtig te verstoppen.
En ja, ik vind het dus absoluut wel kinderachtig.
Prima schreef:Je hebt toch ook van die kattenverjagers die een hoge frequentiegeluid uitzenden voor in de tuin?
Citaat:Jullie zitten vast in de gedachte dat een kat in een grote ren met binnenverblijf en veel speeltoestellen zielig is