Duitse Herder

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JoeyBabe

Re: Duitse Herder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-06 13:49

Ah geweldig Haha!
Hij's bijna groter dan da zwembadje *LOL*

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 14:47

eamane schreef:
Ja hoor niks mis mee !

maar ik heb 2 kleine teven dus die zijn ook wat lichter
mijn oudste is uit een werklijn en is erg klein en tenger gebouwd
Weegt nooit meer dan 31 kilo toen ze nog jonger was en aan het werk was ze altijd rond de 28 kilo
de ander is wat groter en wat forser maar die weegt ook op goed gewicht niet meer dan 33 kilo (ze is nu wat te dik dus moet aan de lijn Knipoog )

Mijn weegt nu 20kg. Ik ben echt benieuwd hoe zwaar/groot ze gaat worden..

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 16:33

Hier nog een DH-gek. We hebben nu een teefje van 9 maanden en dat is onze 3e DH, helaas gaat het niet goed met haar en is er 2 maanden geleden dwerggroei geconstateerd, en de prognose is niet goed, ze staat nu op de pijnstillers, niet zozeer omdat wij geen afscheid kunnen nemen, maar omdat onze dochter deze hond helemaal zelf bij elkaar heeft gespaard na het overlijden van onze vorige DH, en we het voor haar zo makkelijk mogelijk willen maken en eerst een andere pup in huis willen voor we afscheid nemen van Indy, onze dochter is pas 6 geworden vandaar deze keuze. Van de fokker hebben wij een nieuwe pup aangeboden gekregen, dit nestje is enkele dagen geleden geboren.
De volgende pup is overigens een pup uit een hele andere lijn, ik zou geen pup meer willen van deze reu aangezien het dwerggen bij de reu "hoogstwaarschijnlijk" in de bloedlijn zit. De fokker heeft de teef gelijk laten testen op het dwerggen toen het bij onze hond werd geconstateerd.

Noean

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 07:51

Huilen Goh Juul, daar schrik ik van.
Heel triest voor jullie, 't is een schat van een hond.
Veel sterkte de komende tijd.