Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wolkje57 schreef:
'Hee Suzan.ken ik je niet ergens van![]()
Zewillen niet zo hier,als ze er moeite voor moeten doen ketsen ze het af want Tja het zijn toch maar katten
SuzanR schreef:Wolkje57 schreef:
Zewillen niet zo hier,als ze er moeite voor moeten doen ketsen ze het af want Tja het zijn toch maar katten
Haloow!! Nee, gevoel voor dieren hebben ze hier niet nee
SuzanR schreef:Wolkje57 schreef:
Haloow!! Nee, gevoel voor dieren hebben ze hier niet nee
JustNanno schreef:Ik denk dat het probleem ook is dat je het personeel bent van katten...en dat het toch over het algemeen vrij lastig is om ze een beetje netjes op te voeden
JustNanno schreef:*plukt even een stoute kitten tussen de bamboetakken weg*
SuzanR schreef:Het is stil aan de overkant, het is stil aan de overkant!!!
Wolkje57 schreef:SuzanR schreef:Het is stil aan de overkant, het is stil aan de overkant!!!
Misschien zijn ze hard aan het denken dat we toch wel gelijk hebben en schamen ze zich nu diep
Quellian schreef:Nee, dit gaat gewoon nergens meer over. Volgens mij mag het niet op bokt dat je van een ander forum mensen gaat plukken om hier bijstand te zoeken. Iig erg loos om het niet zelf af te kunnen en sommige mensen hier van dierenmishandeling te betichten.
Zo en nu mogen jullie mij met z'n 10en aanvliegen.
Quellian schreef:Nee, dit gaat gewoon nergens meer over. Volgens mij mag het niet op bokt dat je van een ander forum mensen gaat plukken om hier bijstand te zoeken. Iig erg loos om het niet zelf af te kunnen en sommige mensen hier van dierenmishandeling te betichten.
SuzanR schreef:Quellian schreef:Nee, dit gaat gewoon nergens meer over. Volgens mij mag het niet op bokt dat je van een ander forum mensen gaat plukken om hier bijstand te zoeken. Iig erg loos om het niet zelf af te kunnen en sommige mensen hier van dierenmishandeling te betichten.
Heb je een zonnesteek?
JustNanno schreef:Quellian schreef:Nee, dit gaat gewoon nergens meer over. Volgens mij mag het niet op bokt dat je van een ander forum mensen gaat plukken om hier bijstand te zoeken. Iig erg loos om het niet zelf af te kunnen en sommige mensen hier van dierenmishandeling te betichten.
Hoho, ten eerste is er nooit om hulp gevraagd, maar zijn deze lieve mensjes uit bezorgdheid een kijkje komen nemen. Enige wat ik heb gedaan is een link plaatsen. Link plaatsen naar Bokt toe kan niemand mij verbieden (dat is pas sneu)
Quellian schreef:
Heb je een zonnesteek?
Wolkje57 schreef:Quellian schreef:
Heb je een zonnesteek?
Ja, chronisch.
R_ChiChi schreef:. Oja. En laat je kat nakijken op blaasontsteking, daar scheen onze kat ook last van te hebben. Daar voor kan je medicijnen halen en binnen 10 dagen is het over.