), want ik vind het wel ontzettend boeiend
. Hoe duur is nu eigenlijk zo'n volgroeide vogelspin als je die als consument zou willen kopen? Ik weet dat er veel verschillende soorten zijn, maar een beetje een schatting? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
), want ik vind het wel ontzettend boeiend
. Hoe duur is nu eigenlijk zo'n volgroeide vogelspin als je die als consument zou willen kopen? Ik weet dat er veel verschillende soorten zijn, maar een beetje een schatting?
. Laat ik het anders vragen, de exemplaren die je hier op de foto hebt staan, kan je daar (als je die dus zou verkopen) een beetje een leuke auto van kopen of valt dat tegen
?
Deze spinnen zitten in de categorie 50-100

?
. Welke zijn dan zo duur
?

!
Ze zijn helemaal geweldig
(zweerzwaarnieuwsgierig!) xx_Vievke schreef:waauw! prachtig zeg! wat een enge beesten vind ik het nog steeds? hoe duur is'zo'n ding dan?? ik bedoel spin.. weet je ook wat de duurste zijN?(zweerzwaarnieuwsgierig!)
jokari schreef:ik begin die beesten steeds minder eng te vinden, door je topics te lezen.
Iris_safarii schreef:hihi ik zou ze toch niet graag vast willen houden
Eightlegged schreef:Welja, weer eens wat foto's van mijn knappe spinnekoppies![]()
Deze foto's zijn geschoten als beeldmateriaal voor een boek over vogelspinnen die op het moment geschreven wordt

!!!