nu schiijnt de zon in mijn huiskamer en liggen ze allemaal in het zonnetje te luieren, geen enkele kat die zielig voor het raam zit weg te kwijnen, ben ik niet thuis dan zitten ze wel vaak voor het raam te kijken waar ik blijf, zien ze mij aankomen, dan gaan ze kopjes geven tegen het raam en word ik altijd overdonderd met kopjes en miauwtjes als ik binnenkom

katten fokken is trouwens echt geen winst bejag, aan mijn nestjes houd ik nauwelijks iets over, de kosten van entingen, ontwormingen voeding etc komen een heel eind overeen met de prijs van mijn kittens .
wat al eerder genoemd word, kattenleukemie en kattenaids komt helaas zeer veel voor in nederland. je hoeft er jarenlang niets van te merken, in die tijd zijn ze wel drager en besmetten vele andere katten met het virus.
een aantal opvangcentra zijn al bezig met alle katten te testen, en de positieve katten blijven in een speciaal opvangcentrum, die worden niet vrijgesteld voor herplaatsing, die mogen in een ruime omgeving samen met andere besmette katten hun tijd uitzieken.
deze omgeving bestaat uit een ruime woonruimte en een nog veel ruimere afgezette speeltuin in de buitenlucht. ook onplaatsbare honden zitten er vaak bij. laatst toevallig nog een artikel over gelezen !
daarom blijf ik er erg blij mee wel gezonde katten ter wereld te brengen. die een superfijn karakter hebben en ook nog eens mooi zijnn
dus 3 vliegen in een klap.