die vorige gaat de hele tijd op een andere hondenras
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Odin schreef:Dobermann, helemaal zwart, met lang haar?
Zo'n Dobermann heb ik nog nooit gezien in ieder geval.
Misz_Do schreef:Nee dat hoort ook niet, dus is er een andere reden voor. Maar de ts schrijft dit meteen op de hond af , omdat haar lieve zusje natuurlijk niks fout deed.
En omdat een hond bijt moet hem doodslaan met een stok of zijn neusbreken ? Hoezo gestoord.
Misz_Do schreef:[ylana, als je zelf toch al inziet dat het jou fout was , wat heeft die hond er dan mee te maken en is het gelukkig dat hij is afgemaakt, verander dat 'gelukkig' maar in helaas.
[/quote]
Susan1986 schreef:'n hond bijt NOOIT zonder reden. Ik heb er 1 keer 1 meegemaakt die wel zonder reden beet, dit was in 'n asiel en die hond had gewoon 'n kronkel in z'n kop.
Shiloh schreef:Susan1986 schreef:'n hond bijt NOOIT zonder reden. Ik heb er 1 keer 1 meegemaakt die wel zonder reden beet, dit was in 'n asiel en die hond had gewoon 'n kronkel in z'n kop.
Nooit? ... en zo zijn er misschien nog wel 16 miljoen nederlanders die 1 keer 1 hond hebben meegemaakt met een kronkel in de kop... zijn bij elkaar dan toch al 16 miljoen honden...
Er zijn genoeg honden die plotseling zomaar zonder reden bijten...
Je moet me om deze opmerking niet in een "honden-haters-hokje" gaan plaatsen, want zo zit het echt niet... je moet alleen wel realistisch blijven.
Manon_S schreef:Ik wil niet vervelend doen hoor maar Beau de hond van mijn moeder
is gewoon gebeten door een Rottweiler hier in de buurt zonder reden!
Ik was Beau aan het uitlaten op een stuk grasveld bij het straatje van de Rottweiler. De Rottweiler en baas kwamen aanlopen de hond moest ook zijn behoefte daar doen. De Rottweiler rende op Beau af pakte Beau in zijn bek tilde op en schudde er flink op los, Beau kroop gelijk naar mij toe en de hond wilde opnieuw aanvallen.
Ik boog snel over Beau heen zo kon hij niet meer aanvallen. De vrouw floot naar de Rottweiler en die ging terug naar baas. De vrouw riep nog Hij wilde alleen maar spelen!! Ja joh met gevolg dat zij 7 hechtingen in haar rug had en 4 bij haar voorpootje. Beau moest weken lang met verband lopen. Later hoorde ik dat 3 andere hondjes ook het slachttoffer waren. Grote honden op dezelfde plek doet die niets maar kleine hondjes doet die wel wat!
Politie was erbij gekomen etc.
De hond leeft nu nog steeds.
Dit is toch ook zonder reden?
Honden bijten dus echt wel eens zonder reden hoor..
rivarachella schreef:de hond word helaas niet ingeslapen omdat hij goed door de test is gekomen .. het is een groenendaaler .. als hij nog een keer bijt om wat voor reden ook .. inbreker mag wel .. maar vriende/kennissen en buiten het erf .. word ie zonder pardon afgemaakt ... helaas word hij dus niet ingeslpane
Shiloh schreef:
Een hond hoort gewoon niet te bijten... ook geen 5/6 jarige meisjes die een knuffel willen geven...