baika valt weer in de prijzen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JustNanno

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 13:08

Stefstar schreef:

Ze heeft toch gezegd dat ze het niet meer doet..
Nou ik lees al heel lang op bokt hoor
en post niet veel

..

En nee, Ik ken haar niet eens, Ik zie dr alleen wel eens voorbij komen op een ander forum..

Dat kan ook niet als je gister pas geregistreerd bent
[/quote]

Myra87

Re: baika valt weer in de prijzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 14:52

Ja Baika valt idd in de prijzen, maar of ze daar in de toekomst nog zo blij mee is
Bij ons op de hondenschool moet de hond een jaar zijn om al over een balk van 5cm te springen!
Maar er is genoeg over gezegt

Stefstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 17:09

Ik lees al zo'n half jaar hier op bokt, Maar wou even ergens een foto plaatsen van een pony (Lees mijn eerste bericht) Daarom had ik me geregistreerd, Tja dan kan ik ook gelijk even mijn reactie kwijt bij andere topics en wie zegt dat ik het beter weet dan een dierenarts, Jullie overdrijven gewoon te veel!

Zo vaak doet ze het volgens mij niet, Iig niet wat je trainen kan noemen, Of wel soms

En ik de TS, Nou nee
Ik ken haar verder alleen van een ander forum waar ik soms " Leuke fotos" zeg en meer ook niet

zieta_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 17:21

vat dit niet verkeerd op , maar nu snap ik waarom steeds meer leden hier, van bokt naar zk overstappen
hier wordt meteen agressief gereageerd op topics waar jullie niets van afweten.

en meteen conclusie dat stefstar een shaduw account van miekelover is.
op zk hebben we ook het zelfde topic als hier, en daar wordt wèl normaal gereageerd, en vinden mensen het wèl leuk dat ze in de prijzen zijn gevallen.

dit is mijn mening, maar het is wel de keiharde waarheid

JustNanno

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 17:27

Keihard? Niets van afweten? Heb je dit topic wel gelezen?

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 17:28

Dus op zk (wat het ook moge wezen) vinden ze het heel normaal als je je hond de vernieling in helpt?
Ben blij dat ik daar dan niet geregistreerd ben

zieta_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 17:32

zadelkamer

Ja schijnbaar zitten hier de ''experts'' die met behulp van een foto meteen alles weten...

Stefstar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 17:35

Nee, Het word daar misschien 1 keer gezegd en niet keer op keer weer precies hetzelfde verhaal en daar word je ook niet gelijk uit gemaakt voor dierenbeul, egoist. Iedereen maakt fouten en nu zegt ze toch dat ze het niet meer doet.

En hier word het vreselijk overdreven, Jullie praten hier gelijk over trainen en zo vaak doet ze het niet hoor.

En dat van die foto dat dr benen al verkeerd staan en dat ze zielig kijkt omdat ze het niet leuk vind, Is al helemaal grote onzin. Baika vind het erg leuk om te doen zegt ze toch en dat kan je echt niet van een foto afzien hoor. Dat is een moment opname en elke hond kijkt wel eens zielig als er gewoon niks aan de hand is. En dat pootje dan is ook al erg overdreven onzin, Zo zit mijn hond en alle andere honden die ik ken ook vaak.
Laatst bijgewerkt door Stefstar op 30-01-06 17:41, in het totaal 4 keer bewerkt

zieta_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 17:36

en ze kijkt zielig zeggen jullie, kijk op die 1e foto misschien wel ja,maar bekijk die 2e eens. Daar kijkt ze absoluut niet zielig

zieta_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 17:40

als een paard toevallig zielig kijkt op een moment opname is het toch ook niet meteen ''je rijd te veel'' ''je traint teveel''

Relliej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 18:06

Het gaat er zozeer niet om hoe die hond kijkt, maar wat de ts ermee doet!! Ik vind het echt walgelijk afschruwelijk dat je een hond met zo'n jonge leeftijd al gaat trainen (agility). Hier moeten kleine(!!) honden minimaal 1 jaar en (middel)grote(!!) honden 1,5 jaar zijn. Dan pas mogen ze beginnen. En met deze hond van 8 maanden doet ze al wedstrijden mee... Dan zit er toch echt zeker weten een steekje bij haar los??

Stefstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 18:12

Dit kan je volgens mij echt geen trainen noemen, Die paar keer dat ze het gedaan heeft

En dit is gewoon een onderling wedstrijdje waar hun samen volgens mij echte lol mee hebben

Een jonge hond is van die paar keer echt niet gelijk kapot..

Goh mijn honden hebben het ook altijd minstens 10 jaar zonder problemen gehaald en die rende toen ze jonger dan 1 jaar waren vaak de trap op en af en nee daar kon ik niks aan beginnen, Eigenwijze beesten

En hoe ken je die paar oefeningen nou gelijk al trainen noemen Zwaar overdreven hoor..
Laatst bijgewerkt door Stefstar op 30-01-06 18:14, in het totaal 1 keer bewerkt

zieta_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 18:13

van fouten moet je leren.
jullie doen toch ook wel eens wat verkeerds met je paarden

Stefstar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 18:15

Idd Zieta_lover en ze heeft al 2 keer gezegd dat ze het niet meer ging doen

ThePast03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 18:21

zieta_lover schreef:
zadelkamer

Ja schijnbaar zitten hier de ''experts'' die met behulp van een foto meteen alles weten...

Met behulp van een foto? Wat denk je van jarenlange ervaring en een opleiding?
En wat denk je van Ronald Mouwen? Die is zeker volgens jullie heel ondeskundig?

colliej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 18:24

Billy schreef:

en je bent niet de enigste

Stefstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 18:27

Nou misschien heb jij die jarenlange ervaringen en een opleiding, Erg fijn voor je..

Maar het feit is hier dat er gewoon ontzettend overdreven word, Dat ze echt met hem aan het trainen is..

En omdat gelijk iemand die een fout heeft gemaakt, voor alles word uitgemaakt.. Dat heeft toch totaal geen nut

zieta_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 18:28

colliej schreef:
Billy schreef:

nee hier is het altijd even gezellig wil je zeggen
op zadelkamer worden teminste normale reacties gegeven,hier wordt bij het minste gering of een slotje geplaatst, of de TS wordt voor alles en nogwat uitgemaakt..
nee het is hier echt super gezellig

Stefstar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 18:30

colliej schreef:
Billy schreef:

Jij begrijp ik niet echt. Ik keek in je profiel en jij ben toch Nicole_wagenmakers ofzo? Ik zie je dan toch echt vaak verschijnen op zadelkamer.nl Maargoed het topic dwaalt zo een beetje af
Laatst bijgewerkt door Stefstar op 30-01-06 18:32, in het totaal 2 keer bewerkt

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 18:31

Stefstar schreef:
Nou misschien heb jij die jarenlange ervaringen en een opleiding, Erg fijn voor je..

Maar het feit is hier dat er gewoon ontzettend overdreven word, Dat ze echt met hem aan het trainen is..

En omdat gelijk iemand die een fout heeft gemaakt, voor alles word uitgemaakt.. Dat heeft toch totaal geen nut

Het gaat niet zozeer alleen om de fout die ze gemaakt heeft maar meer om het feit dat ze blijft volhouden dat het niet zo erg is dat is wat hier bepaalde mensen wanhopig maakt.

Het maakt niet uit al doe je het heel weinig, je brengt gewoon schade toe aan een jonge hond en dat wil je toch niet als baasje zijnde?

colliej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 18:31

Stefstar schreef:
colliej schreef:

Jij begrijp ik niet echt. Ik keek in je profiel en jij ben toch Nicole_wagenmakers ofzo? Ik zie je dan toch echt vaak verschijnen op zadelkamer.nl

ja klopt.. maar bedoel dat ik ook blij bent dat hij/zij daar niet geregistreerd is.. hebben we niet zo'n zeur die alleen maar negatief kan zijn

Stefstar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 18:39

ThePast03; Ik ben het er ook mee eens dat het niet goed voor zo'n jonge hond is, Maar het word zo extreem overdreven, dat ze veel aan het trainen was. Maar ik denk toch ook dat die paar keer dat ze het gedaan heeft nog niet zo heel erg is, En gelukkig doet de TS het niet meer.

Haha ok Nicole
Laatst bijgewerkt door Stefstar op 30-01-06 18:41, in het totaal 2 keer bewerkt

Tooeet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 18:39

colliej schreef:
Ja klopt.. maar bedoel dat ik ook blij bent dat hij/zij daar niet geregistreerd is.. hebben we niet zo'n zeur die alleen maar negatief kan zijn

HAAHHAHAH

Helemaal mee eens!
Laatst bijgewerkt door Tooeet op 30-01-06 18:40, in het totaal 1 keer bewerkt

zieta_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 18:40

over wie heb je het nou nicole?

Relliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 18:40

Stefstar schreef:
Dit kan je volgens mij echt geen trainen noemen, Die paar keer dat ze het gedaan heeft

En dit is gewoon een onderling wedstrijdje waar hun samen volgens mij echte lol mee hebben

Een jonge hond is van die paar keer echt niet gelijk kapot..

Goh mijn honden hebben het ook altijd minstens 10 jaar zonder problemen gehaald en die rende toen ze jonger dan 1 jaar waren vaak de trap op en af en nee daar kon ik niks aan beginnen, Eigenwijze beesten

En hoe ken je die paar oefeningen nou gelijk al trainen noemen Zwaar overdreven hoor..

Heb je naar die hond zijn rechtervoorpoot gekeken? Dan krijg je echt niet voor elkaar als je af en toe een sprongetje maakt hoor!