Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
keetieee schreef:meestal komen ze in het voorjaar in de aanbieding..want je kan ze dan ook buiten neerzetten als je er plek voor hebt..zonder het hele hok te hoeven verslepen..vind het zelf echt ideaal ik heb er 2 dus dan kan je hem supergroot maken..goedkoop zijn ze niet maar ze zijn het wel waard..ook verkopen ze een net die je erboven kan doen eventueel tegen vogels..
Zigomar17 schreef:Jongens:
Hebben jullie wel eens een konijnenkweker gezien?
Daar worden de knijntjes in kleine vierkante hokjes gepropt krijgen nooit aandacht en gaan er alleen uit als ze weggaan.
Vaak zitten ze erin met jonkies.
Dus vind het nog wel meevallen kwa ruimte!!
Ikzelf doe Dierverzorging en weet ook wel dat zo'n hokje aan de krappe kant is. Maar dat het konijntje gelijk er slechter onder leeft ben ik het er niet mee eens bovendien gaat die dagelijks z'n hokje uit dus kan die zich gewoon uitleven als die losloopt!!!
Desiree schreef:Zigomar17 schreef:Jongens:
Hebben jullie wel eens een konijnenkweker gezien?
Daar worden de knijntjes in kleine vierkante hokjes gepropt krijgen nooit aandacht en gaan er alleen uit als ze weggaan.
Dus vind het nog wel meevallen kwa ruimte!!
Ikzelf doe Dierverzorging en weet ook wel dat zo'n hokje aan de krappe kant is. Maar dat het konijntje gelijk er slechter onder leeft ben ik het er niet mee eens bovendien gaat die dagelijks z'n hokje uit dus kan die zich gewoon uitleven als die losloopt!!!
een konijn wordt er gemiddeld wel minder oud. Naar onderzoek slechts 4 jaar hoewel ze zoveel ouder kunnen worden.
Je bent niet geslaagd voor jouw opleiding dierenverzorging! }>
Zigomar17 schreef:
En dat weet jij ??
Nou sorry hoor maar als zo'n konijn aantal uren perdag vrijheid heeft vind ik dit echt niet zielig ofzo alles kan altijd groter & beter.
Je hebt ook verwende&verwaande mensen die alles groter en beter hebben.
Meid geniet maar lekker van je nijn hoorals hun denken dat ik het fout doe laat ik ze lekker in hun waarde wie is uiteindelijk diegene die voor zulk soort dingen leert? NIET hun
Desiree schreef:Zigomar17 schreef:
En dat weet jij ??
Nou sorry hoor maar als zo'n konijn aantal uren perdag vrijheid heeft vind ik dit echt niet zielig ofzo alles kan altijd groter & beter.
Je hebt ook verwende&verwaande mensen die alles groter en beter hebben.
Meid geniet maar lekker van je nijn hoorals hun denken dat ik het fout doe laat ik ze lekker in hun waarde wie is uiteindelijk diegene die voor zulk soort dingen leert? NIET hun
Het zijn jouw woorden "Hebben jullie wel eens een konijnenkweker gezien?
Dus vind het nog wel meevallen kwa ruimte!!".
Dus jij praat kleine hokjes goed.
Je bent gezakt!
Zigomar17 schreef:Voel me echt dom >;)
maar ik praat het niet goed. wil er alleen mee zeggen dat het konijntje van de ts het helemaal niet slecht heeft ofzo![]()
en bovendien ik ben gezegend dat ik niet jouw heb als lerares.
Denk dat er dan super vaak ruzie was![]()
En jij bent ook
niet geslaagd