Ik moet nu zó hard huilen!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ThePast03

Re: Ik moet nu zó hard huilen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 19:01

Sylvia schreef:
Maar dat konijn heeft niet eerst 8 jaar bij jullie gewoond.

Ik heb ook een hele hoop beesten terug moeten brengen hoor. Alleen nooit een dier dat ik al eventjes in huis had, laat staan 8 jaar.

Waarschijnlijk is deze hond ook gekocht door haar ouders en heeft zij er dus helemaal niets over te zeggen.
Nogmaals als je bij je ouders inwoont heb je je aan hun regels te houden. Zelfs als je bij zulke enge ouders woont als TS.
Ben je het er niet mee eens dan moet je op jezelf gaan wonen en het zelf beter doen.

Ik vind het een beetje flauw om te doen alsof TS hier voor verantwoordelijk is, terwijl de verantwoording hier toch echt bij de ouders ligt.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 19:04

Je hoort mij niet zeggen dat ze verantwoordelijk is. Ik vind het alleen ronduit walgelijk dat er mensen zijn die dit zo kunnen. En als ik dan lees hoe ze over alle dieren, paarden, honden, etc praat... Nee, niet mijn idee.

Devilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 19:04

ThePast03 schreef:
Dat kun je dus alleen maar hard maken als je op jezelf woont en zelf alles bekostigt.
Als je bij je ouders woont heb je, normaal gesproken, weinig te zeggen over wat die ouders uitspoken. TS kan er op zich weinig aan doen dat haar ouders een hond als wegwerpartikel zien.

Ze kan het huis uitgaan als het haar niet aanstaat, maar dat valt ook niet mee als je nog op school zit.

Ja oké daar heb je wel een beetje gelijk in, maar in haar verhaal verteld ze 0,0 over dat ze er iets aan gedaan heeft, en de reden van vakantie vind ik persoonlijk heel erg slap. Als je dan bovendien ook haar advertenties nog leest, sorry maar dan vind ik dat je het niet waard bent om dieren te hebben..

Cuddie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 19:14

als mijn ouders dat zouden doen met mijn hond ( ja is van mij ) dan zou ik thuisblijven bij de hond en niet op vakantie gaan..met mn ouders mee ..

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 19:15

Ok. De ouders van Ts zijn niet helemaal lekker in mijn ogen.
Maar....
deze zin:

NathalieW schreef:
We moesten haar wegdoen omdat we haar niet mee konden nemen op vakantie en onze andere 2 hondjes dan wel

en deze:
nathalieW schreef:
ach het moest zo zijn

Stoten mij gigantisch tegen het borst.

Ach, het moest zo zijn?!?
BULL SH*T!!! Jullie hebben het zo gewilt!
Daar is een groot verschil tussen!!!

Elsemieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 19:15

Wat een vreselijk rare rede, maar sterkte er mee meis!

Cuddie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 19:24

snap niet wrom de TS geen antwoord meer geeft..

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 19:28

Alchemy_Goth schreef:

Dan moet je wat beter nadenken.

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 19:28

die is allang op vakantie met de honden die hun nog niet verveelden...

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 19:29

Casca schreef:
maar voor die hond hebben ze al 8 jaar gezorgd... dat is net als een kind.. die gooi je toch ook niet zo maar met 8 jaar de deur uit???

een hond die bij ons komt gaat pas weer weg als het ECHT niet meer kan: en dat is als hij dood is. Die verantwoordelijkheid heeft mijn moeder me wel geleerd. En ook een hond die bijt gaat er NIET uit op het moment dat je kinderen krijgt. Heeft mijn moeder namelijk ook niet gedaan. En als ik gebeten werd door de hond, wist ze dat het aan mij lag: ik had de hond gepest. Kreeg ik er nog een klap bij. Ik mocht de hond namelijk niet pesten. Dat is wel een verschil in verantwoordelijkheidsgevoel met de ouders van tegenwoordig...

Cuddie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 19:38

Natasja91 schreef:
Alchemy_Goth schreef:

Dan moet je wat beter nadenken.

ze start een topic... dan meot je ook reageren :S

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 19:39

Nee die heeft geen tijd, die is honden aan het uitlaten van het asiel.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 19:40

Vind ik niet...
Het lijkt me heel verstandig als dit kind haar mond houdt, het zullen waarschijnlijk toch alleen maar goedpraat-praatjes zijn, ik denk dat er dan nog feller wordt gereageerd.

Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 19:41

Desiree schreef:
Casca schreef:
maar voor die hond hebben ze al 8 jaar gezorgd... dat is net als een kind.. die gooi je toch ook niet zo maar met 8 jaar de deur uit???

een hond die bij ons komt gaat pas weer weg als het ECHT niet meer kan: en dat is als hij dood is. Die verantwoordelijkheid heeft mijn moeder me wel geleerd. En ook een hond die bijt gaat er NIET uit op het moment dat je kinderen krijgt. Heeft mijn moeder namelijk ook niet gedaan. En als ik gebeten werd door de hond, wist ze dat het aan mij lag: ik had de hond gepest. Kreeg ik er nog een klap bij. Ik mocht de hond namelijk niet pesten. Dat is wel een verschil in verantwoordelijkheidsgevoel met de ouders van tegenwoordig...

Ja zo gaat het ook bij ons hoor... de honden gaan echt de deur niet uit tenzij het gewoon écht écht écht niet anders kan! We hebben 2 jaar geleden wel een hond laten inslapen, maar dat was omdat ie beet. Die kon je gewoon echt niet meer vertrouwen, hij kon zomaar ineens gaan bijten. Hij was ook al oud, 12 jaar... en een grote hond. Eerst deed hij het niet, maar toen hij 10 was begon het. Toen hebben we heel lang getwijfeld, wel of niet... maar later beet hij ook een kind en het kon gewoon niet meer. Ik heb er nogsteeds veel verdriet om, die hond kende ik al m'n hele leven... Maar dat was nou iets waarvan je echt kan zeggen 'het kon gewoon niet meer'. Met een vakantie is dat natuurlijk onzin.
Maar daarom word ik hier ook zo boos om, dat ze dúrft te zeggen dat het niet anders kan. Ze weet niet eens wat dat echt inhoudt!

visitor1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 19:48

echt te walgelijk wat ik net vind van onze geliefde TS : viewtopic.php?f=73&t=443521&view=unread#unread een topic waarin staat dat er net een pup is gekocht... dus dat kan wel maar een hond die je al 8 jaar hebt mag oprotten.....

Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 19:50

bittermoon schreef:
echt te walgelijk wat ik net vind van onze geliefde TS : viewtopic.php?f=73&t=443521&view=unread#unread een topic waarin staat dat er net een pup is gekocht... dus dat kan wel maar een hond die je al 8 jaar hebt mag oprotten.....

Misschien moet jij de rest van dit topic ook lezen ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 19:52

jullie zijn echt ziek in je kop, sorry dat ik t zeg! Zit ik net te kijken naar je andere toppic en smelt voor t koppie van de chihuwahuwa pup... lees ik dit toppic en gun ik je die pup absoluut niet meer!

of het nu de schuld van je ouders of van jou is zal me aan m'n kont oxideren... maar vind dit echt niet kunnen!

bah walgelijk!

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 19:53

Natasja91 schreef:
Vind ik niet...
Het lijkt me heel verstandig als dit kind haar mond houdt, het zullen waarschijnlijk toch alleen maar goedpraat-praatjes zijn, ik denk dat er dan nog feller wordt gereageerd.

Mee eens...want dan krijg je een nog ergere discussie

Tis nou eenmaal niet normaal waar zij en ouders ooit mee bezig zijn
Maar goed...

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 19:57

Je kunt wel met dat nieuwe mormel fokken, maar dat beest wat je al 8 jaar hebt dump je gewoon ergens? Hoe oud ben je?

een hond van 8 jaar wegdoen... Het is dat ie het daar waarsch. beter heeft dan bij jullie, maar er al eens aan gedacht dat het voor zo'n beest heel lastig is om aan een nieuw huis te wennen?

Ik heb hier sinds gister een gedumpt konijn zitten, dus dit ligt me op het moment nogal hoog. Er al eens over nagedacht hoe het komt dat de asiels overvol zitten?

Ik kan nog veel meer dingen zeggen, gaan schelden, enz, maar ik denk dat 8 pagina's commentaar genoeg zegt... Dat doen anderen wel voor mij.
Ik ben weg hier, voor ik ontplof.

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 19:59

Ik walg van mensen die hun dieren weg doen omdat ze op vakantie gaan
Man, heb je zaagsel in je kop ofzo???????? Woest kan ik van zulke mensen worden!!!

Casca

ik vind t laf van haar... als ze er echt niks aan kon doen had ze zichzelf wel verdedicht hier en haar ouders belachelijk gemaakt en dus echt haal verdriet laten merken... dan had ik haar wel kunnen begrijpen als ze zich goed had verdedigt en had uitgelegd of ze er echt niks aan kon doen... maar als het het tegenovergestelde is dat ze dat beest zelf ook weg wilde hebben zou ze maar stil moeten blijfen!!!!!! Grrr... dan gaat zij de pan in

Lolleke

om jou.........dat je het lef hebt..........en om je ouders......stelletje ziekelingen........

gewoon geen commentaar.....

ohjah...bij deze wens ik veel sterkte aan het hondje dat weggedaan is, en aan de pup die erbijgekomen is en aan de paarden die er nu zijn...die zullen ook wel weer ingeruild worden omdat er een vlekje verkeerd zit......

#^&%(*_)(((...........*piep*

ik werk op een kinderboerderij, als je ziet hoeveel mensen hun beest niet meer willen als ze op vakantie gaan.....het is gewoon schandalig....en jij nathalie hoort nu samen met je ouders bij die mensen.....

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 20:02

lotteke schreef:

om jou.........dat je het lef hebt..........en om je ouders......stelletje ziekelingen........

gewoon geen commentaar.....

ohjah...bij deze wens ik veel sterkte aan het hondje dat weggedaan is, en aan de pup die erbijgekomen is en aan de paarden die er nu zijn...die zullen ook wel weer ingeruild worden omdat er een vlekje verkeerd zit......

#^&%(*_)(((...........*piep*

ik werk op een kinderboerderij, als je ziet hoeveel mensen hun beest niet meer willen als ze op vakantie gaan.....het is gewoon schandalig....en jij nathalie hoort nu samen met je ouders bij die mensen.....

idd (ik ben er toch nog, na een profielview.. )

Omg, als jij 'zo hard moet huilen' dan blijf je toch thuis voor je beest? Ga je tegen je ouders in....

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 20:06

Cynthy lees het stukje nog een keer... zij moet huilen omdat ze dat beest hebben weggedaan na 8 jaar... het is de TS niet....

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 20:07

Eigenlijk is het allemaal heel zielig, voor die hond is het misschien wel beter dat er een ander huis gezocht is! Als haar ouders echt op die makkelijke manier met hun beesten omgaan is het niet verwondelijke dat TS er zelf ook zo mee om zal gaan. Je ouders moeten je tenslotte normen en waarden bijbrengen!
Trouwens Nederland is ook een fantastisch vakantieland waar je heel makkelijk je hond mee naar toe kan nemen, want dat doe ik namelijk altijd met onze hond, zij heeft tenslotte ook recht op vakantie!! (en trouwens kan haar niet eens lang missen)
Laatst bijgewerkt door Eefje23 op 06-08-05 20:13, in het totaal 1 keer bewerkt