Blijft echt leuk om dat beestje te zien.
Geweldig.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frank schreef:Sjuul heeft echt veel fans....
Frank schreef:Ach ja! Het is natuurlijk een Jack Knutsell he...
Sjuultje komt van een boerderij ergens in de buurt van Halle. Vlakbij Doetinchem.
Die hadden eenmalig een nestje gefokt van hun Teefje.
Drie waren er Black and Tan, eentje was er wit met zwart.
Ik zie wel hoe Sjuul er uit gaat zien als ze uitgegroeid is.
Dat vind ik van ondergeschikt belang! Het is en schat van een beest, dat telt voor mij en Linet.
Oscar schreef:Even als geheugenopfrissing....Zo, daar ben ik weer!
Hierbij nogmaals het verzoek om het hele stamboek-gebeuren te laten rusten in dit topic.
Ook graag geen reacties meer op wat er allemaal gezegd is over het stamboek-gebeuren, dit graag laten rusten.
Foto's van andere hondjes (en bijbehorende papieren) graag in een nieuw topic posten.
Dit is het territorium van Sjuultje, andere honden hebben daar niks te zoeken
Dit is overigens de laatste keer dat ik hier op een nette manier kom vragen om weer ontopic te gaan en het hele gedoe te laten voor wat het is. De eerstvolgende die er over verder gaat hoort er nog van.
Frank schreef:Oscar schreef:Even als geheugenopfrissing....Zo, daar ben ik weer!
Hierbij nogmaals het verzoek om het hele stamboek-gebeuren te laten rusten in dit topic.
Ook graag geen reacties meer op wat er allemaal gezegd is over het stamboek-gebeuren, dit graag laten rusten.
Foto's van andere hondjes (en bijbehorende papieren) graag in een nieuw topic posten.
Dit is het territorium van Sjuultje, andere honden hebben daar niks te zoeken
Dit is overigens de laatste keer dat ik hier op een nette manier kom vragen om weer ontopic te gaan en het hele gedoe te laten voor wat het is. De eerstvolgende die er over verder gaat hoort er nog van.
Van mij mag er nu wel een slotje op.
Bedankt mensen!