Shiloh schreef:Zie je, dacht ik het niet, na de beroemde leeftijdsvraag komt het beroemde ervarings argument. nogmaals
20 jaar ervaring zegt niks want je kunt het ook 20 jaar fout hebben gedaan.
Bovendien heb ik ook al uitgelegd, het gaat hier niet eens om mijn ervaring, want ik weerspiegel alleen woorden van mensen waarvan ik mijn hand in het vuur durf te steken dat ze veel en veel meer ervaring hebben dan wie ook in dit topic. En ookal komt het dan uit een boek, dat kan mij werkelijk niks schelen, in die boeken worden duizenden verschillende situaties geschetst... schriftelijk... en daar wordt antwoord opgegeven. Hier wordt ook schriftelijk een situatie geschetst, dus ik zou niet weten waarom dat anders zou moeten zijn.
Dit heeft dus echt totaal geen nut. Of je het nu van me aanneemt of niet (het was me op pagina 2 al duidelijk van niet), dat maakt me verder geen flikker uit. Ik vind dat je fout bezig bent als je schopt of slaat, en ik vind dat je je moet schamen als je dat doet... en als het dan toch gebeurd is, vind ik dat je je al helemaal dood moet schamen als je je niet bedenkt.... hoe kan ik dit de volgende keer anders en beter oplossen.
Einde discussie....
kijk,en dit is nu precies wat ik net al schreef,je hebt dus geen enkele ervaring,maar gelezen in een paar boeken,leuk...
zoiets als paardrijden leren uit een boekje,en dan aan de kant vertellen hoe iemand iets moet oplossen omdat je dat gelezen hebt

over die Martin Gaus kunnen we wel een appart topic openen,daar heb ik nog wel leuke dingen over..
enne dat boekje wat illindra zeg,die ben je vast vergeten te lezen,maar zeer interessant boekje,een aanrader,als je nog wat nuttigs wil roepen vanaf de zijlijn.