Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Larissajulia schreef:Wat vreselijk om je hond zo te zien zeg! Maar respect ook voor hoe je er mee bezig bent! Ik hoop ook op een goede uitslag voor je vrijdag!
Het lopen met de scheve kop doet me wat denken aan vestibulaire ataxie, vooral omdat het oor steeds naar dezelfde kant afhangt. In combinatie met de klachten in de achterhand zou je misschien nog kunnen denken aan een polyneuropathie. Ik zou inderdaad heel goed naar het zenuwstelsel laten kijken. Heel veel succes nog!
Swift schreef:Babootje schreef:
Dank je wel voor het plaatsen Babootje! De eerste hardste gil mist op het filmpje maar je hoort haar nog wel even janken.
We hopen ook op een goede uitslag maar ze gaat wel snel achteruit dus ik ben heel blij dat we vrijdag terrecht kunnen.
Heel veel sterkte vrijdag
Bedankt voor het medeleven Myfairytale, het hakt er inderdaad flink in bij ons hele gezin.
We hopen inderdaad dat ze toch nog iets voor Nala kunnen doen kimmie261.
Nala gaat helaas nog wel achteruit 8nnemiek, heel sneu om te zien... We hopen dat er vrijdag iets gevonden wordt en natuurlijk het liefst iets dat op te lossen is.
).
Vrijdag voelt dan voor je gevoel nog echt lang zo kan ik me indenken. Hopelijk valt het tot dan mee en wordt het niet nog erger. 8nnemiek schreef:Wat vreselijk verdrietig, die filmpjes![]()
Het eerste wat me opvalt is inderdaad de scheve kop en het ronddraaien en slechte evenwicht, dat is vrij typisch voor een probleem in bijvoorbeeld het evenwichtsorgaan/binnenoor/hersenen.
Ik denk dat de MRI inderdaad de beste kans is om er achter te komen of daar het probleem zit.
Ik kan me voorstellen dat een flinke hoofdpijn door een probleem in het hoofd ook voor zo’n aanval op de bank kan zorgen.