vilheide schreef:Ik tel er 5!
Ja dacht ik eerst ook, maar 1 van de ´hoofdjes´ zou gewoon stoelgang zijn zei de dierenarts
Nu ze gaf sowieso aan dat het altijd een indicatie is en geen exacte wetenschap
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Butterfly schreef:Ik zie er aan de rechterkant 3 op een stapeltje en aan de linkerkant eentje die zich identificeert als banaan
Voor de rest zie ik 'gewoon' een hele volle darm.
Darliiing7 schreef:vilheide schreef:Ik tel er 5!
Ja dacht ik eerst ook, maar 1 van de ´hoofdjes´ zou gewoon stoelgang zijn zei de dierenarts![]()
Nu ze gaf sowieso aan dat het altijd een indicatie is en geen exacte wetenschap
Ezellover25 schreef:Vraagje.
Waarom een foto en geen echo?
Tegen vrouwen wordt gezegd dat foto schadelijk kan zijn voor de baby.
Oprechte vraag.

Darliiing7 schreef:Ezellover25 schreef:Vraagje.
Waarom een foto en geen echo?
Tegen vrouwen wordt gezegd dat foto schadelijk kan zijn voor de baby.
Oprechte vraag.
Omdat met een echo bij een hond je niet exact kan gaan tellen hoeveel pups er inzitten. Er is geen idee om te weten of je de pups (die je op dat moment ziet op de echo) al hebt geteld of niet. Dus zo kun je pups overslaan of dubbel tellen![]()
Met een RX krijg je de skeletjes te zien en kun je duidelijker gaan tellen, je telt dan de ruggengraatjes die je ziet en zo weet je duidelijker een aantal pups
kimmie261 schreef:Ach wat leuk, gaan vast hele leuke puppies worden, is wel wat mensen zoeken
En genieten hoor, het is zo leuk puppies, de hele dag puppie knuffelen, is toch een kadootje![]()
Ik laat ook altijd een rontgen maken, ik wil gewoon weten wat ik ongeveer kan verwachten, deze keer telde ze er 6, het werden er 8...dus helemaal 100% is het niet, maar je hebt wel een indicatie.
dus dat zijn er toch al een aantal besproken, dus niet meer al teveel mensen zoeken gelukkig