Hij vond het leuk. Het water verder niet zo interessant nog, maar spelen met wat hondjes was wel leuk
Konstantine
Geplaatst: 25-09-25 21:33
Leuk, hier aan de kust Goeie timing ook, in het hoogseizoen mogen honden niet op het strand, dus je zit er mooi net achter. Blijf je lang?
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 25-09-25 21:38
Die pootafdrukjes ook op het zand, zo klein fijne vakantie!
Ineke2
Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-25 21:51
Konstantine schreef:
Leuk, hier aan de kust Goeie timing ook, in het hoogseizoen mogen honden niet op het strand, dus je zit er mooi net achter. Blijf je lang?
Hulphonden mogen sowieso altijd op het strand, maar dan niet los als huishonden niet zijn toegestaan. Alleen wel als dat voor de persoon voor wie de hond werkt noodzakelijk is.
Ik ben hier ongeveer 1,5 week, maar ik ga niet meer naar het strand hoor dat is veel te intensief qua beweging voor Ravi nog.
We hebben wel mazzel met het weer, weinig regen in de voorspellingen tot nu toe.
Dankjewel Telpeva
Konstantine
Geplaatst: 25-09-25 22:26
Oh, ja, voor hulphonden is dat natuurlijk anders. Wel pittig voor zo'n kleintje ja, het strand. Gelukkig is er ook genoeg anders te beleven Fijne vakantie!
Wij kwamen andere hondeneigenaren tegen die zeiden “Ik zie nooit hulphonden op het strand, wat fijn dat deze ook mag spelen “ Ik heb maar uitgelegd dat ze er zeer zeker wel zijn, maar in hun vrije tijd meestal hun dekje niet dragen.
Oja vergeten te vertellen. Ravi is bang voor de kippen Hij kwam op mijn commando mee de tuin in. De kippen werden op 5 meter afstand ietwat zenuwachtig en gingen fladderen en wat meer lawaai maken en Ravi stoof terug naar binnen Ik heb hem uitgelachen, maar beter zo dan andersom.