Nee, daar reageert ze nog wat minder goed op. Maar ze kunnen wel langs elkaar heen lopen hoor en vaak gaat het goed maar Faye reageert niet echt als Tail blaast of mept, die blijft wel zitten. Farrah duikt wel weg en is wat banger dan. Maar vanmorgen stonden ze op bed wel bijna neus aan neus en dat ging goed.
fleurtjeuh
Geplaatst: 08-09-25 08:32
Bellatrix schreef:
Mijn Halloween decoratie komt vandaag binnen. Kan ik weer een thema fotoshoot doen.
Tail lag juist altijd zoals op die foto een stukje naar boven maar had dat niet meer gedaan sinds de kittens er waren. Dit doet ze nu weer sinds een paar dagen.
Faye ligt graag op schoot.
Net naar de DA geweest voor de verlate 2e vaccinatie. Over 3 weken de booster en dan kunnen ze er weer een jaar tegenaan. Ook hebben ze beide toch een ontwormingspilletje gehad. Die krijgen ze bij de booster nog een keer en daarna ga ik gewoon pipetjes geven. Ze waren echte diva's de DA kreeg de pillen er met moeite in bij beide. DA vond ze er goed uit zien en de DA in opleiding was verliefd.
Faye weegt nu 2,18 kg en Farrah weegt 2,37. De vaccinatie kregen ze terwijl ze liquid snack likte dus dat ging zonder morren.
Ze willen een iets hoger kastje zodat gluren makkelijker wordt. En of je het raam even open wilt doen om een rondje over het dak te wandelen, graag, dank u!