Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bellatrix schreef:Ik geef Concept For Life Veterinairy Diet Urinary chicken aan mijn 13 jarige kwartje Coon en ik zie dat daar 16% vet inzit. Lager kan ik het niet vinden bij CFL. Ze hoeft in principe niet op dit voer te blijven maar ze zou wat af mogen vallen vind in. Ze is niet te dik maar voor het mooie wel wat.
Ik heb ook 2 kittens erbij en ik meng nu Purina One kittenvoer (kregen ze bij de fokker) met CFL kittenvoer. Die 2 moeten dus daarna ook over op iets anders. De twee monstertjes zijn Moderne Pers X 100% Ragdoll.
Het zijn binnenkatten, die 13 jarige komt niet buiten en die 2 gaan af en toe aan een tuigje buiten lopen.
Suggesties qua voer? Prijs graag ongeveer hetzelfde al 2 zakken van 3 kg CFL. (€48)
Ik wil best overstappen naar een ander merk als dat voer beter is en de prijs ongeveer gelijk.
onpaard schreef:Wie heeft er ervaring met vers vlees voor de kat? En wat geven jullie dan?
Mijn hond krijgt Tammenga en is daar heel blij mee en ziet er goed uit. Als ik voor de kat wil bestellen kan ik alleen grote hoeveelheden bestellen maar de kat is kieskeurig dus ik zoek iets om uit te proberen.
Miss_Mii21 schreef:Vers vlees is het beste, maar mijn inziens niet haalbaar als je om 7 uur de deur uit bent en niet voor 21.30 thuis elke dag. Dat bederft zo lang uit de koeling.
Leo schreef:Wat altijd het proberen waard is, is bijv 2 porties rauw/vers vlees (of natvoer als rauw/vers niet haalbaar is) in de ochtend en avond, en dan overdag brokjes, al dan niet in porties met een voerautomaatzo beperk je automatisch koolhydraten door 2x vlees te geven, voldoe je aan behoefte van meerdere kleine porties per dag en voer je zo gezond mogelijk.